Oletteko aavistaneet, milloin vauva syntyy? Osuiko aavistus oikeaan?
Itselläni tuli tänään tosi voimakas tunne siitä, että vauva syntyisi ensi viikolla. Rv 37 tosin nyt menossa, joten voin aavistella ihan omianikin vielä... 😅 Ja sikäli kyllä toivon, ettei nyt ihan vielä haluaisi syntyä, muutama homma pitäisi vielä ehtiä hoitaa tässä alta pois.
Kommentit (7)
Nostan, olisi mukava kuulla muidenkin kokemuksia!
- ap.
Mä olin varma viime vkl, että kohta syntyy. Laskettu aika on marraskuun alussa, että katsotaan miten käy.
Minullakin oli aavistuksia, mutta kumpikin syntyi kaksi viikkoa yliaikaisena. Synnytykset piti vieläpä käynnistää.
Oli pari kertaa ennen laskettua aikaa semmoinen fiilis, että olisikohan se tänään, mutta mitään ei noina päivinä ikinä tapahtunut. Lasketun päivän aamuna sitten vain aloin jotenkin spontaanisti siivoilemaan ja pakkaamaan viimeisiä sairaalakassin kamppeita, koska jotenkin vain ajattelin, että no tänään on laskettu päivä, niin... Ja niin vain keskipäivän hujakoilla alkoi ensin tulemaan supistuksia ja sitten vähitellen lapsivettä. Syntyi 8 tuntia myöhemmin, ensisynnytys. Hyvin täsmällinen vauva oli hän. 😀 En tiedä "aavistinko' synnytyksen lähestyvän vai voiko itsensä jotenkin alitajuisesti psyykata synnyttämään, mutta oli kyllä aika erikoista, että juuri tasan laskettuna aikana syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Oli pari kertaa ennen laskettua aikaa semmoinen fiilis, että olisikohan se tänään, mutta mitään ei noina päivinä ikinä tapahtunut. Lasketun päivän aamuna sitten vain aloin jotenkin spontaanisti siivoilemaan ja pakkaamaan viimeisiä sairaalakassin kamppeita, koska jotenkin vain ajattelin, että no tänään on laskettu päivä, niin... Ja niin vain keskipäivän hujakoilla alkoi ensin tulemaan supistuksia ja sitten vähitellen lapsivettä. Syntyi 8 tuntia myöhemmin, ensisynnytys. Hyvin täsmällinen vauva oli hän. 😀 En tiedä "aavistinko' synnytyksen lähestyvän vai voiko itsensä jotenkin alitajuisesti psyykata synnyttämään, mutta oli kyllä aika erikoista, että juuri tasan laskettuna aikana syntyi.
Itsekin mietin, että johtuuko tämä minun aavistukseni ihan vaan siitä, että tällä viikolla saadaan vasta vauvan sänky, ja koko ajan olen jännännyt ehtiikö sänky ennen vauvan syntymää. Nyt on varmaa, että ehtii, joten varmaan sitä alitajuisesti ajattelee, että kunhan sänky on paikoillaan saa vauvakin sitten syntyä kun kaikki on valmiina. 😅
- ap.
Pakko tulla nyt nostamaan ketjua, kun vihdoinkin ennätän. Aavistukseni nimittäin osui oikeaan, vauva syntyi seuraavana iltana 😁
- ap.
Osuin päivälleen oikeaan veikkaukseen. Sanotaan että esikoinen olisi syntynyt 10. päivä, ajattelin et jos toinen syntyis sitten 20. päivä, niin syntymäpäivät " rimmaisivat" keskenään. Niinhän sitten kävi ja kummatkin syntyneet vielä samassa kuussa.