Voi ei, karvat kasvaa liian hitaasti joulusaunaa varten!
Vielä viikon ne ehtii kasvaa, mutta lyhyeksi silti jäävät. Ei voi oikein olla saunomattakaan sukulaisten kanssa, ettei tule kiusallisia kysymyksiä. Millähän tuota saisi edes hieman tuuheammaksi...
Kommentit (31)
Otat yksitellen pinseteillä karvojen päästä kiinni ja venytät/vedät niitä pidemmiksi.
Eikö koulussa opeteta enää MITÄÄN?
Voisikohan kosmetologi kiinnittää ripsenpidennykset räpsäkarvoihisi?
Meillä kaikki käyvät yksitellen/oman puolison ja lasten kanssa joulusaunassa. Iso sukujoulu siis.
Aletaan jo aamupäivällä se rumba ja vikat käyvät kuuden korvilla. Yleensä tavoitteena ollut että ennen ruokailua kaikki olisi käyneet. :) siksi annan siis olla posliini/rehottaa juuri niinkuin itse haluan.
:D Voi luoja, hetken jo aattelin että joku oikeesti ottaa pillukarvoista ongelmaa :D Itse ajattelin käydä sokeroinnissa pitkästä aikaa, niin saa jouluna muikeampaa suuseksiä :) Ihmetelkööt sukulaiset.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:34"]:D Voi luoja, hetken jo aattelin että joku oikeesti ottaa pillukarvoista ongelmaa :D Itse ajattelin käydä sokeroinnissa pitkästä aikaa, niin saa jouluna muikeampaa suuseksiä :) Ihmetelkööt sukulaiset.
[/quote]
Ai sukulaisilta?!? Hyj
Itse kävin tänään ottamassa pidennykset. Lämmittää mukavasti ja saan jopa tehtyä erilaisia kampauksia. Jouluksi ajattelin kiinnittää sinne kulkuset.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:43"]Itse kävin tänään ottamassa pidennykset. Lämmittää mukavasti ja saan jopa tehtyä erilaisia kampauksia. Jouluksi ajattelin kiinnittää sinne kulkuset.
[/quote]
Smack the Pony!
Rakkautta ja Substralia. Jos ei sillä kasva, millä sitten (80-luvun mainos).
Kokeile jotain lannoitetta? Kekkilän multaa kalsareihin ja muista kastella!
Sivele risiiniöljyä sinne karvankasvatusalueelle. Samalla voit kasvattaa ripsiäkin.
Osta ripsiliimaa ja joku (mielellään kihara) halpishiuslisäke. Sitten vain saksimaan pieniksi pätkiksi ja liimailemaan. Ongelmana voi tosin olla, että sukulaisia saattaa ällöttää jos karvoitustasi tipahtelee sinne saunan lauteille ja lattialle.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:11"]
Kokeile jotain lannoitetta? Kekkilän multaa kalsareihin ja muista kastella!
[/quote]
Kekkilän kanankakkaa?
Tatuoi sinne ns. 'mustaa karvaa' -tatska.
Piirrä tussilla