Uskomattoman turhamaista?
Voiks joku ihminen oikeasti olla noin itserakas, että juhlii lastaan noin överisti ja toiset köyhät hakee jouluapua samaan aikaan?? Itse en ymmärrä tällaista toimintaa! Ymmärrättekö te?
http://valkoistajapellavaa.blogspot.fi/2014/12/4-vuotiaan-synttarit-osa-1.html?m=1
Kommentit (11)
Mitä tuossa oli överiä? Tavalliset prinsessasynttäritarjoilut kertakäyttöastioineen.
Ihkut prinsessasynttärit, minun tyttärelläni tulee olemaan saman tyyliset synttärit! :)
Mikä tossa on överiä? Kaunis kattaus vai mikä? Ei tuo nyt mitään kohtuutonta törsäämistä todellakaan mun mielestä ole :D
Hakee jouluapua??
Piruako niitä pentuja pitää vääntää, jos edes joulua ei ole varaa viettää. Häpeä vaan itseäsi, että kehtasitkin varattomana alkaa vanhemmaksi. Joku vastuu pitää olla ihmisellä itsellään, vai onko muka muiden syy, jos ei raha kasva puussa?
Ankeet tarjoilut ainakin. Barbienukke törröttämässä kakusta? Yököttävää. Muuten ihan söpöä tyttömenoa.
No överiä, iljettävää, että noin törsätään rahaa lapsen juhliin!!
liian valkoista. toivottavasti joku kutsuvieras yrjöö tai ripuloi, tois vähän väriä
Ei toi nyt kauheen överiltä näyttänyt? Toi mekko korkeintaan..
Noh.. kaunistahan tuo on mutta onhan noi nyt just niitä tunnettuja vähän parempia ihmisiä..
Haluavat vaan esittää että on rahaa tollasiin juhliin.. Voi lapsi raukka mihin oppii jo pienenä.