Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karmein joulumuistosi?

Vierailija
16.12.2014 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:34"]

Mä en enää avaa tätä ketjua :'( :'( :'(

[/quote]

Joo, kaduttaa että tuli edes luettua:/ Jos nuo nyt ovat totta, niin sairasta... Jotenkin ajattelin että tässä olisi jotain kinasteluja ja riitoja jouluna, ehkä pahimpana että joku olisi menettänyt läheisen, mutta nuo meni yli ymmärryksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi moitti lipeäkalan kera syötävää valkokastiketta liian mauttomaksi. Minulla pääsi itku.

Vierailija
4/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7-vuotias ja sisarukseni pari vuotta nuorempi. Menimme joulusaunaan koko perhe ja siellä isä hakkasi ja raiskasi äitimme meidän lasten nähden. Lauteet olivat veressä ja sisarukseni meinasi tukehtua paniikkiinsa. Hakkasin sisarustani selkään ja huusin isälle ettei tappaisi äitiä.

Äiti huusi että penikat pois saunasta ja juoksimme hangessa paljain jaloin sisälle. Sitten minulta tuli oksennus suoraan matolle. Sisarukseni oli täysin hysteerinen. Sitten oveen koputettiin ja sieltä tuli joulupukki eli isämme joulupukin vaatteissa. Joulupukki sai raivarin kun näki oksennuksen ja repi päästäni aikamoisen läjän hiuksia. Sisarus piiloutui sängyn alle. 

Joulupukin vierailun jälkeen äiti tuli piestynä ja mustelmilla saunasta. Kysyin miksi isä tekee pahaa äidille. Äiti ei sanonut mitään ja poltti Norttia lasittunein silmin.

Menin sänkyyn peiton alle ja toivoin isäni kuolevan mahdollisimman pian.

Vierailija
5/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää avaa tätä ketjua :'( :'( :'(

Vierailija
6/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla nyt noin pahaa ollut :( Isä ei raiskannut ketään. Äiti kylläkin nussi uutta ukkoa mun vieressä, luuli mun nukkuvan. Isä veti itsensä narun jatkoksi sitten tapaninpäivänä. Ja tässä yksi syy miksi meidän perheessä ei juoda alkoholia jouluna, eikä koskaan muutenkaan.