Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan tänään 90 % some- ja nettilakon

Vierailija
17.10.2021 |

Luen ylen uutiset kerran päivässä, sen lisäksi yhden harrastusfoorumin pidän valikoimissa edelleen. Katson sään tarvittaessa, jos pitää nähdä useamman päivän etukäteen ja junien aikatauluja ja tällaista tarpeelllista. Kaiken turhan jätän pois, en seuraa enää kenenkään instoja, vauva.fi saa jäädä, facesta jo poistuinkin. Työ- ja tarpeelliset harrastukset sekä uutiset + välttämättömät jätän. Lakko alkaa tänään klo 12 ja toivottavasti kestää ikuisesti. Tavoite on saada kaikenlaista järkevää aikaan ja lisätä liikuntaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on järkevää. Itse tekeminen ainakin.

Vierailija
2/7 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Minä poistuin facesta kaksi kk sitten. Poistin tilin myös instagramissa ja Twitteristä. Vauva palstalla käyn viikonloppuisin. Uutiset luen päivittäin ja to ja to katson Feissarimokat. Kerran kk maksan laskut ja siinäpä se netin käyttö nykyään on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa pystyisin samaan. No some muuten ei ole ongelma, puhelimen tiedoista näen että facea selaan noin 4min päivässä ja muita en käytä. Mutta tämö hton aihe vapaa, muka on kiire koko ajan ja ei riitä mihinkään aika mutta 3h päivässä selaan sitten tätä palstaa kuitenkin.

Vierailija
4/7 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt syömään joten se lakko alkaa nyt. Hyvästi kamut! Ap. 

Vierailija
5/7 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Itse haluan kanssa vähentää netissä luuhaamista. Lopetan tämän aloituksesi inspiroimana tänään klo 12.15 kahvitaukoni päätyttyä tämän aihe vapaa:n ja iltiksen ym. juorusivut viikoksi ja katson tilannetta ensi lauantaina.

Muut säännöt:

Uutiset saan lukea kerran päivässä yle tai hs. Facebookissa saan käydä max kaksi kertaa päivässä enintään vartin ajan kerrallaan lukemassa parin ryhmän kuulumiset ja instassa saan käydä kerran päivässä enintään puoli tuntia.

Vierailija
6/7 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tuommoinen 99%?

Vierailija
7/7 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap! Itse haluan kanssa vähentää netissä luuhaamista. Lopetan tämän aloituksesi inspiroimana tänään klo 12.15 kahvitaukoni päätyttyä tämän aihe vapaa:n ja iltiksen ym. juorusivut viikoksi ja katson tilannetta ensi lauantaina.

Muut säännöt:

Uutiset saan lukea kerran päivässä yle tai hs. Facebookissa saan käydä max kaksi kertaa päivässä enintään vartin ajan kerrallaan lukemassa parin ryhmän kuulumiset ja instassa saan käydä kerran päivässä enintään puoli tuntia.

Niin ja oma tavoitteeni on käyttää jäljelle jäävä aika opiskeluun, lukemiseen, kodin hoitamiseen, liikuntaan ja taitojen kehittämiseen maalaamisessa ja piirtämisessä. Näihin ei muka ole aikaa, no eihän sitä ole jos vietän tuntikausia päivittäin netissä ja netflixiä katsoen.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi