Onko Kardashian perhe jotain etnistä alkuperää?
Ne eivät vaikuta nimen eikä ulkonäön perusteella perusjenkeiltä.
Kommentit (11)
Eikö kaikki ole jotain etnistä alkuperää?
Oliko se isäkään 'oikea' armenialainen, vai amerikan-armenialainen? Eihän noilla vaikuta olevan minkään näköisiä siteitä kulttuuriin ja kieleen...
Voisiko ap kertoa vaikka vain yhdenkin ihmisen maailmassa jolla ei ole lainkaan etnistä alkuperää?
Mahtaa armenialaista isukkia vituttaa, kun tytär esittelee paljasta persettään lehdissä.
Isukki kuoli syöpään. Oli O.J. Simpsonin kavereita, jos sekään sinulle mitään sanoo.
In the middle:
Käsittääkseni isä oli Amerikassa syntynyt, mutta puhui kyllä armeniaa. Nämä lapset taas eivät ymmärrä paria sanaa enempää. Olen itse osittain armenialainen, joten harmittaa vähän kun nuo bimbot antaa meistä semmosen kuvan :'D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:11"]
Oliko se isäkään 'oikea' armenialainen, vai amerikan-armenialainen? Eihän noilla vaikuta olevan minkään näköisiä siteitä kulttuuriin ja kieleen...
[/quote] Johan olisi Suomi onnesta sykkyrallaan jos heilla olisi samanlaiset "siteet" Suomeen. Onkohan ne Armeniassa kansallissankareita?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:38"]
Käsittääkseni isä oli Amerikassa syntynyt, mutta puhui kyllä armeniaa. Nämä lapset taas eivät ymmärrä paria sanaa enempää. Olen itse osittain armenialainen, joten harmittaa vähän kun nuo bimbot antaa meistä semmosen kuvan :'D
[/quote]
Niiden sarjat olis paljon mielenkiintoisempia, jos niissä nähtäis niiden isän sukua. Ovatkohan edes väleissä...
Jostain luin joskus, että joku noiden serkku on psykiatri/ psykologi, eikä kauhean kauniisti puhunut omista tosi-tv sukulaisistansa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:31"]
Mikäs se perusjenkki sitten on?
[/quote]
Kennedyt, tietty!
Armenialainen isä