Miten jotkut ihmiset näyttävät kuvissa täysin normaaleilta ja jotkut ei?????
Mikä sen aiheuttaa?
Monesti ajattelen, kun katson peiliin, että vau olenpa viehettävä ja koitan napata itsestäni innoissani kuvaa ja sitten, kun katson sitä kuvaa niin näytän mulkosilmäiseltä monsterilta ja alkaa masentaa :( Miksi jotkut näyttävät kuvissa niin oudoilta, mutta livenä taikka peilistä katsottuna normaaleilta? Ja esim. tapasin kerran erään miehen, joka osottautui livenä paljon komeammaksi kuin selfieissään.
Kommentit (6)
Koska selfiekamera on kalansilmä 🐟 Se vääristää naamaa.
Samaa minäkin olen ihmetellyt. Omasta mielestäni näytä ihan hyvältä, jopa videokuvissakin. Moni on ulkonäköä kehunutkin. Valokuvissa sitten olen mitäänsanomattoman läskin näköinen, jolla ihmeellisiä ilmeitä ja tukka harottaa.
Vanha sanonta sanoo ettei kauniista ihmisistä saa hyviä kuvia.
Minäkin olen kuullut olevani kaunis, mut en voi laittaa someen selfieitä koska näytän niissä tosi rumalle. Enkä osaa edes käyttää kuvankäsittelyohjelmia.
Varmaan niin luustosta ja kuvakulmista kiinni. Toiset myös osaa luonnostaan poseerata kuvissa paremmin. Lisäksi katsomme itse kuvia kriittisemmin kuin katsoisimme toisten kuvia (keskimäärin). Jokaisesta saa kyllä hyvän kuvan mutta tarvitaan myös osaava kuvaaja ja hyvä kamera :)
Kun katsot peiliin näet itsesi peilikuvana, jota olet tottunut katsomaan/ihailemaan koko ikäsi. Kun sinusta otetaan kuva näet itsesi taas toisin päin. Puhelimen etu ja taka kamera ottaa vastakkaiset eli peilikuvan ja toisinpäin.
Sama juttu mulla. Olen mielestäni nätti ja saan kuulla muiltakin olevani nätti, mutta kuvia en niinkää julkaise, koska näytän tyhmältä enkä lainkaan itseltäni kuvissa. Eli ajatellaan asiat niin, että kukaan ei oikeasti ole laisinkaan niin ruma, kamerat vain ovat paskoja!:D