Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette, loiset hae töitä?

Vierailija
16.12.2014 |

Kotiäitinä oleminen on out, nykyään. Sossusta saa liian hyvin rahaa, kuten huomasin tässä autellessani tapatyötöntä kaveriani hänen työhaussaan.

Tässä esimerksi autoetuus ja palkan päälle vieläpä kasvava bonusjärjestelmä!

Sopii hyvin mies miehille ja lesboille, sillä pääsevät ammatissaan rasvailemaan paikkoja.

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8602657_fi.htm

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä, opettele pilkuttamaan?

Vierailija
2/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoille ei kelpaa se, että laittaisin 9 kk ikäisen tyttäreni päivähoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, mitä kielioppia!!!!!!

Vierailija
4/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asia ei kuulu kaltaisellesi analfabeetille. Noin yleisemmin sanottuna jos on riittävästi rahaa muuten, ei tarvitse hakea eikä tehdä töitä jos ei huvita.

Vierailija
5/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ny kerkiä, pitää suunnitella bahaman matkaa ensikuun tt-tuella kun nää tukiaiset on tosiaan aivan suunnattomat yhdelle henkilölle

Vierailija
6/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kotiäitinä oleminen on ollut out? Sehän on nimenomaan työnantajienkin toivomus, että pikkulasten vanhemmista jompi kumpi olisi ainakin osa-aikaisessa työssä jollei sitten ihan kokonaan kotona. Ei kukaan kestä pikkulapsivaihetta ja molempien työssäkäyntiä. Koti-äiti vaiheen voi sitten rahoittaa pääasiassa omilla säästöjen ja sijoitusten tuotolla tai vaikka tuilla. Jos elättää koko perheensä tuilla niin sitten on tosi out.

Vierailija
7/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:52"]ei ny kerkiä, pitää suunnitella bahaman matkaa ensikuun tt-tuella kun nää tukiaiset on tosiaan aivan suunnattomat yhdelle henkilölle
[/quote]
Joo. Mullaki hirvee kiire ku pitää tuota kartanon rakennustyömaata valvoa. Jäi kivasti rahaa viime kuun ttt:sta nii ajattelin rakennuttaa lapsille uuden kodin.

Vierailija
8/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin laittaa lapsen synnäriltä suoraan tarhaan. Saan sitten jatkaa uraputkeani ilmaan kotiäitiyttä niin olen in.

Vierailija
9/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran tota rahan paskaa että voin todeta vain köyhien käyvän töissä. Jos on näin upea,älykäs,kaunis ja fiksu kuin minä niin asiat on hyvin, sen lisäksi mä olen vielä sikamaisen rikas, vituttaako parasiitti?

Vierailija
10/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen niille kaikille suomalaisille löytyy töitä. Kyllä. Ja ymmärrän täysin ettei kaikki halua lähteä töihin toiselle puolelle suomea pienemmällä rahalla kuin mitä nyt saa. Ja toisekseen, jos paikkoja on vapaana vain yksi ja siihen hakee 20 niin silti on vielä 19 työtöntä.

Minä olen nyt kotona ja sinä haukut kun se on out. Ja kun lähden helmikuun lopussa töihin ja laitan lapset (sen alle vuosikkaankin) hoitoon maaliskuussa saan haukut lopulta palstalaisilta.

Vierailija
11/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan noita töitä hakea vaan kun 500 hakee samaa paikkaa niin 1/500 pääsee siihen paikkaan. Ällöttää tuo sun keuhoaminen.

Vierailija
12/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ollaan mielestäsi loisia niin jatketaan vaan kuppaamistasi, siinähän riudut. Voidaan harkita uudestaan kunhan sinä ja kaltaisesi pyydätte anteeksi solvauksianne.

Vierailija
13/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako se sulle kuuluu millä minä elän. Luulet että nostelen tukia. Ihan kuule omia rahojani kuluttelen ja olen kotona, senttiäkään en nosta valtiolta, enkä kaipaa oravanpyöräänkään vielä.

Vierailija
14/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi on vaikea laji.

Kuinka moni tähän ketjuun vastannut avasi sen linkin? MInäkään en niin tarkkaan katsonut, että tarvittiinko siinä paljonkin aloituspääomaa.

Vierailija
15/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole myyjiksi...

Hain juuri yhtä paikkaa 300 muun hakijan kanssa.

Vierailija
16/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei tarvitse ruikuttaa sossusta rahaa vaan pärjäämme omillaan niin ihan sama.

Ja maksemme myös veroja (pääomaveroja).

Vierailija
17/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea miellyttää näitä av-mammoja. Et saa loisia kotona mutta et myöskään saa laittaa pientä lasta hoitoon sillä olet huono äiti. Et saa olla köyhä mutta jos olet rikas niin olet leveilijä. Et saa omistaa tatuointeja, lävistyksiä tai halpoja vaatteita sillä olet wt mutta jos satut käyttämään merkkivaatteita niin olet snobi. Auta armias jos satut olemaan lestaadiolainen olet varmasti myös pedofiili mutta jos olet ateisti niin sinut on tuomittu jo suoraan helvettiin. Et saa myöskään olla nuori äiti mutta vanhana lasten hankkiminenkin on väärin. Jos olet opiskelija sinulla ei ole oikeus nauttia elämästä sillä lainaraha ei ole sinun vaikka sen takaisin maksatkin. Mitä sitten saa tehdä kun kaikki on niin oot ?

Vierailija
18/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*out. Ja nyt olen varmaan luuseri kun tuli kirjoitusvirhe.

Vierailija
19/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mammoilta ei tarvitse kysyä lupaa mihinkään.

Vierailija
20/20 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kotus.fi ja sieltä oikeinkirjoitusapua