Satisfyer pro 2
Onko hyvä? Näyttisi olevan hintaan 13 euroa tarjolla, mutta kun yksinasuvalla ei ole senttiäkään ylimääräistä.
Kommentit (22)
Hanki se! Ite maksoin 35 ja sekin on pikkuraha tosta ❤️😍
Vierailija kirjoitti:
hyvä on.
Minusta tyydyttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä on.
Minusta tyydyttävä
No niinhän sen kuuluukin, tyydyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä on.
Minusta tyydyttävä
Sinähän käytät kieltä hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Onko plussa parempi?
Molemmissa puolensa. Tämä on mulle muotoilultaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kovaa ääntä?
Ei pidä.
Vaimo ei oikein siitä tykännyt. Tykkää enemmän panna mun kanssa, varmempi orgasmi kuulemma kuin tuolla satishfyer pro2. M33v
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei oikein siitä tykännyt. Tykkää enemmän panna mun kanssa, varmempi orgasmi kuulemma kuin tuolla satishfyer pro2. M33v
Buhhahaahh!! Ja sitä heräsit hiestä märkänä.
Itsellä pari vuotta käytössä ja edelleen tykkään.
Näin 48 vuotiaana elämäni ensimmäinen aikuisten lelu ja toimii kyllä 🤩
Ostan vaimolleni usein leluja ja asuja, joten tiedän tästä asiasta jotakin, vaikka mies olenkin. Satisfyer Pro2 on parin kokeilun jälkeen jäänyt käyttämättä. Vaimoni saa sillä kyllä orgasmin, mutta niin nopeasti, ettei oikein pääse oikeaan tunnelmaan.
Fun Factoryn sauvoilla hän saa parhaan tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Päivällä kuulin radiosta mainoksen, ja tuon kapistuksen saisi tänään vain 12,90e.
Tais olla huippukivan mainos.
Mulla se on ollut pari vuotta. Pitää totutella ja löytää oma taso voimakkuudesta, mikä toimii. Yksilöllistä.
Huippukivan mainos.
Mä kilpailisin mielelläni Satifyer pron kanssa, voisit antaa palautetta voittaako se ihmisen. Eräs nainen jolla oli ollut 7 muuta miestä ei ollut saanut orkkua aikaisemmin kuin itsetyydytyksellä, tein hänelle orkun ensitapaamisella. Jos asut järkevän matkan sisällä Järvenpäästä ja haluat antaa osaavien käsien koskea, niin laita meiliä. Kosketus on parempi alkaa toki muuhun kehoon esim pitämällä naisen päätä käsien välissä, jotta tottuu toisen kenttään. Vaikka et omistakaan Satisfyeria niin kerro onko orkku tiukassa tai pidätkö niistä muuten vaan mahdottomasti. Olen varattu mies, mutta lupa on ja toivottavasti ei haittaa, että olen hyvännäköinen. paratiisis@outlook.com.
Kokeilemallahan se selviää. Joidenkin klitoris tykkää Satisfyeristä / womanizerista aivan valtavasti - joidenkin taas ei.