Pysykää nyt ihmiset kotona!
Kommentit (34)
Ollaan laivareissulla koko perheen kanssa täällä Tukhilmassa! Pari yötä hotellissa ja päivät pyöritään pitkin kaupunkia.
Ajatuskin saa varmaan ap:n voimaan fyysisesti pahoin ja käden ojentumaan kohti desipulloa.
Vierailija kirjoitti:
Me ei ainakaan pysytä. Pari vuotta nyt pysytty ja nyt riittää :) nyt on lasten loma ja reissuun lähdetään (kotimaanmatkailua).
Tää on kuitenkin meidän lasten lapsuus ja meillä suurempi riski sairastua päiväkodissa ja töissä kuin satunnaisella reissulla 🤷🏼♀️
Miksi te pari vuotta olette kotona olleet? Melkein puoli vuotta ennen koronan tuloa Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä vaikka saisin koronan.
T: Rokottomaton
Sepä hyvä! Et varmaan sitten välitä soitella ambulanssiakaan, kun happi loppuu?
Eihän sairaaln joudu läheskään kaikki jotka tartunnan saa, vain pieni osa. Ja vaikka sairaalaan joutuneista valtaosa on rokottamattomia, suurin osa rokottamattomistakin sairastaa hyvin lievänä tai jopa oireettomana. Jos vaikka perusterve 22v saa koronan, sairaalaan joutumisen todennäköisyys on luokkaa 0,000003%
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen elänyt kuin erakko , ruuat kotiin kuljetuksella. Toissapäivänä sain ekan rokotteen ja joulukuussa toisen ja en enää istu sisällä.
Kannattaa kuitenkin noudattaa erityistä varovaisuutta aina pari viikkoa rokotteen jälkeen. Muuten tervetuloa taas ulkoilmaan 🙋♀️
Vain pakolliset liikkumiset kaikki muu turha nyt pois muuten olemme pahoissa ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää telkkari kiinni , voi tulla sieltäkin!
lehdessä luki että tartuntoja on saatu jo radiostakin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan laivareissulla koko perheen kanssa täällä Tukhilmassa! Pari yötä hotellissa ja päivät pyöritään pitkin kaupunkia.
Ajatuskin saa varmaan ap:n voimaan fyysisesti pahoin ja käden ojentumaan kohti desipulloa.
Tylsää tuntuu olevan reissulla kun pitää täällä nytkin pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei ainakaan pysytä. Pari vuotta nyt pysytty ja nyt riittää :) nyt on lasten loma ja reissuun lähdetään (kotimaanmatkailua).
Tää on kuitenkin meidän lasten lapsuus ja meillä suurempi riski sairastua päiväkodissa ja töissä kuin satunnaisella reissulla 🤷🏼♀️Miksi te pari vuotta olette kotona olleet? Melkein puoli vuotta ennen koronan tuloa Suomeen?
Hmm.. Joo vähän alle parivuotta. Tammikuussahan taisi alkaa kuulua kummia kiinasta. Silloin ei ollut mitään menoa ja oli luontevaa vähentää menemisiä siitä suoraan. Loppuvuodesta 19 tais olla yks kylpyläreissu 😄 niin se aika rientää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea pysyä kun on käytävä töissä. Olen työssä jota ei etänä voi tehdä. Enpä ole muuten nähnyt juttuja missään mediassa meistä joiden on pakko lähteä työntekopaikalle. Sen sijaan on satoja juttuja ja toimittajilla kauhea huoli miten etätyössä jaksetaan ja korvaako verottaja työtuolin kulumisen.
Et ole nähnyt? Minä olen lukenut moniakin juttuja sairaanhoitajista, opettajista ja kaupankassoista. Ihan tässä viime päivinäkin.
Jos tuntuu, että sellaisia juttuja on liian vähän, niin otapa heti yhteyttä mediaan ja tarjoudu haastateltavaksi.
sinua taitaa kiihottaa lukea kauhujuttuja, kokeilisit edgar allan pon tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Tauti on muhinut piilossa ja nyt kun ihmiset oikein pääsevät valloilleen, se iskee varmasti. Sitten ollaan kusessa.
KAKSI VIIKKOA, USKOKAA NYT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tuo happi on loppunut missään flunssassa. Vähän kuumetta ja nuhaa ja sitten taas mennään.
On pakko pysyä, koska rokotetut levittävät ilmaan piikkihormonia, joka aiheuttaa minille pahoja oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastin koronan kesällä hyvin lievänä, happi ei meinannut loppua missään vaiheessa ambilanssille ei ollu mitään tarvetta
T: Toinen rokottamaton
Et ole nähnyt? Minä olen lukenut moniakin juttuja sairaanhoitajista, opettajista ja kaupankassoista. Ihan tässä viime päivinäkin.
Jos tuntuu, että sellaisia juttuja on liian vähän, niin otapa heti yhteyttä mediaan ja tarjoudu haastateltavaksi.