Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin etsiä netistä, mutta en löytänyt tietoa. Koronapassista kyse

Vierailija
17.10.2021 |

Olen saanut 2 rokotetta heti silloin ensimmäisten joukossa, eli toisesta rokotteesta on kulunut n.8kk
Tarkoittaako tämä sitä että koronapassini ei ole siis kelvollinen koska viimeisestä rokotteesta noin pitkä aika?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä netistä etsi, vaan kysy huomenna teidän kunnan terveyskeskuksesta. Paljon luotettavampaa tietoa.

Vierailija
2/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että ”täysi rokotussarja” ei ole aikarajaa joten mielestäni passisi on voimassa. Ja varmaan se käy ilmi myös todistuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain alkuviikosta kolmannen rokotuksen ja eilen en päässyt ravintolaan ystävien kanssa koska rokotuksesta alle 2 viikkoa. Mä en ihan ymmärtänyt logiikkaa. Eli jos en olisi ottanut kolmatta rokotetta olisin päässyt sisälle 🤔

Vierailija
4/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain alkuviikosta kolmannen rokotuksen ja eilen en päässyt ravintolaan ystävien kanssa koska rokotuksesta alle 2 viikkoa. Mä en ihan ymmärtänyt logiikkaa. Eli jos en olisi ottanut kolmatta rokotetta olisin päässyt sisälle 🤔

No mitäs otit. Kärsi nyt

Vierailija
5/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta sit sulla ei olisi kolmatta annosta.

Vierailija
6/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kelvollinen, koska kolmannen annoksen saa Suomessa vasta tietyt erityisryhmät.

Vierailija
7/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rokotetta, tervetuloa ravintolaamme.

Kolme rokotetta, ei mitään asiaa meidän ravintolaan.

Mjahas...

Vierailija
8/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös näin etten saanut jäädä ravintolaan koska todistuksessa oli 3/3 ja sain rokotteen viime to. Mieheni rokotettu 2 krt ja hänet toivotettiin tervetulleeksi. Ei kyl menny...

Vierailija
9/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä järjestelmä on täynnä epäloogisuuksia. Kaksi rokotetta suojaa ikuisesti, mutta sairastettu korona vain 6 kk.

Ja sairastettu korona + 1 rokote ei myöskään kelpaa passin saamiseksi, jos koronan sairastamisesta on yli 6 kk. Ja sitä ensimmäistä rokotetta ei kuitenkaan voinut ottaa vasta kuin muutama kuukausi sairastamisen jälkeen, joten nyt odotellaan sitten toista rokotetta passitta.

Olen varma, että taatusti olen paremmassa turvassa koronalta 6, 5 kk sitten sairastetulla koronalla ja yhdellä rokotteella kuin alkuvuodesta 2 rokotetta saaneet.

Vierailija
10/10 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä järjestelmä on täynnä epäloogisuuksia. Kaksi rokotetta suojaa ikuisesti, mutta sairastettu korona vain 6 kk.

Ja sairastettu korona + 1 rokote ei myöskään kelpaa passin saamiseksi, jos koronan sairastamisesta on yli 6 kk. Ja sitä ensimmäistä rokotetta ei kuitenkaan voinut ottaa vasta kuin muutama kuukausi sairastamisen jälkeen, joten nyt odotellaan sitten toista rokotetta passitta.

Olen varma, että taatusti olen paremmassa turvassa koronalta 6, 5 kk sitten sairastetulla koronalla ja yhdellä rokotteella kuin alkuvuodesta 2 rokotetta saaneet.

Nämä ongelmat on tiedossa ja eiköhän ratkaisutkin pian tule. Toki kyseisille ihmiselle aiheuttavat harmia. Passi oli pakko ottaa pikana käyttöön, kun rokotekattavuus niin huono. Ajatushan oli, että selvittäisiin ilman, mutta ei voi mitään näiden rokotevastaisten kanssa. Nyt sentään voidaan pitää paikat auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän