Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä on ratisssa useammin?

Vierailija
16.10.2021 |

Meillä minä, koska olen parempi ja kokeneempi kuski. Mieheni taas ei pidä paljoakaan ajamisesta.

N47

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo. Minä tykkään lukea aitossa ja pystyn vaikka nukkumaan autossa. Vaimo ei pysty kumpaankaan, joten hän ajaa saadakseen aikansa kulumaan

Minä ajan kyllä pimeällä enimmäkseen, koska näen paremmin hämärässä enkä sokaistu vastaantulevien valoista yhtä pahasti.

Naapurit ei anna eukkojensa ajaa jos ovat itse mukna. Niinpä luulivatkin yhteen aikaan, että olen juonut korttini, kun vaimo oli aina ratissa.

Vierailija
22/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo enimmäkseen etenkin mökkiteillä, kun pelkää mun kyydissä ja en jaksa kuunnella sitä uikutusta ja valitusta.

Mutta kyllä sekin on raskasta kuunneltavaa vänkärin paikalla kun iskariy paukkuu pohjaan kuopissa, jotka olisi helppo kiertää. Mutta yritän kestää miehekkäästi ja valittamatta hammasta kiristellen ja korjaamon väki kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa mies, reissuissa menee 50/50. 

Vierailija
24/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies ajaa ihan  vaan pikku pätkiä toisinaan, jos väsyn pitkillä matkoilla

Sairauksista johtuu

Vierailija
25/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Hän käyttää autoa työmatkoihinkin. Lisäksi meillä on lastenistuimet takapenkillä niin, että apukuskin jalkatilaa ei saa isoimpaan asentoonsa ja pitkää miestä se häiritsee.

Vierailija
26/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuva. jolla ei koskaan ole ollut rahaa hankia ajokorttia ja ostaa autoa. Joten ei vaihtoehtoja kuka ratissa on kulloinkin autotomana.Onneksi pääkaupunki setu on sujuva nopea julkinen liikenne: Ratikat, pussit, metrot.Vuoro välit tiheätkin.

Vierailija
27/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan aina omilla autoilla.

Vierailija
28/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää ajaa enkä minä tykkää olla sen kyydissä. Menen takapenkille aina, jos jostain syystä en voi olla ratissa. Miehellä ei ole samanlaista ennakoivaa ajotyyliä ja en kestä istua siinä pelkääjän paikalla ilman omia polkimia.

Vierailija
29/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Mulla ei enää ole omaa autoa, joten se päättää kuskin jonka autolla ajetaan. Siis ei tietenkään pakota muita ajamaan, mutta lähtiessä päättää haluaako itse ajaa mieluummin. Yleensä haluaa. Itse ajelen sitten silloin kun menen omia menojani, mutta jos yhdessä mennään niin mies yleensä ajaa. Kun mulla oli vielä oma auto, niin molemmat ajoi omiaan, ja toinen istui kyydissä. Jos mies ajaa paikkaan x mielestäni aivan iten sattuu, niin takaisintullessa ajan kyllä itse. Hävettää istua kyytissä jos toinen ei risteyksissä pysy omalla kaistalla, tai kivertyksen reunasta pomppaa takapää kun ei ymmärrä kääntyä niiin ettei niin käy. Mys parkkiruutuun vinoon peruuttaminen on sietämätöntä.

Vierailija
30/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle malli miten teet lukijaystävällisen kyselyn.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4010835/kumpi-teilla-ajaa-jos-olette-yh…

Vierailija
31/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Ostettiin Jenkeistä itseohjautuva auto ja sillä "ajellaan". Ei ole laillista vielä, mutta eipä sitä kukaan ole huomannut, onko kuskina ihminen vai ei.

Vierailija
32/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni.

Vierailija
33/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksityissaastutinta.

Vierailija
34/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ammattini puolesta. Mies on muuten enemmän ratissa ja minä ihailen maisemia :)

t. Taksikuski N35

Vierailija
35/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajan ja mies

ohjaa

Bingo👍 Näin meilläkin; Mä ajan mies sairauden takia istuu ” pelkääjän” paikalla ja antaa ohjeita

Kyllä hiljenee kun pysäytän joskus auton ja kysyin: ” Haluatko kävellä ?!!”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi