Kumpi teillä on ratisssa useammin?
Meillä minä, koska olen parempi ja kokeneempi kuski. Mieheni taas ei pidä paljoakaan ajamisesta.
N47
Kommentit (35)
Vaimo enimmäkseen etenkin mökkiteillä, kun pelkää mun kyydissä ja en jaksa kuunnella sitä uikutusta ja valitusta.
Mutta kyllä sekin on raskasta kuunneltavaa vänkärin paikalla kun iskariy paukkuu pohjaan kuopissa, jotka olisi helppo kiertää. Mutta yritän kestää miehekkäästi ja valittamatta hammasta kiristellen ja korjaamon väki kiittää.
Kaupungissa mies, reissuissa menee 50/50.
Minä, mies ajaa ihan vaan pikku pätkiä toisinaan, jos väsyn pitkillä matkoilla
Sairauksista johtuu
Mies. Hän käyttää autoa työmatkoihinkin. Lisäksi meillä on lastenistuimet takapenkillä niin, että apukuskin jalkatilaa ei saa isoimpaan asentoonsa ja pitkää miestä se häiritsee.
Yksin asuva. jolla ei koskaan ole ollut rahaa hankia ajokorttia ja ostaa autoa. Joten ei vaihtoehtoja kuka ratissa on kulloinkin autotomana.Onneksi pääkaupunki setu on sujuva nopea julkinen liikenne: Ratikat, pussit, metrot.Vuoro välit tiheätkin.
Mies ei tykkää ajaa enkä minä tykkää olla sen kyydissä. Menen takapenkille aina, jos jostain syystä en voi olla ratissa. Miehellä ei ole samanlaista ennakoivaa ajotyyliä ja en kestä istua siinä pelkääjän paikalla ilman omia polkimia.
Mies. Mulla ei enää ole omaa autoa, joten se päättää kuskin jonka autolla ajetaan. Siis ei tietenkään pakota muita ajamaan, mutta lähtiessä päättää haluaako itse ajaa mieluummin. Yleensä haluaa. Itse ajelen sitten silloin kun menen omia menojani, mutta jos yhdessä mennään niin mies yleensä ajaa. Kun mulla oli vielä oma auto, niin molemmat ajoi omiaan, ja toinen istui kyydissä. Jos mies ajaa paikkaan x mielestäni aivan iten sattuu, niin takaisintullessa ajan kyllä itse. Hävettää istua kyytissä jos toinen ei risteyksissä pysy omalla kaistalla, tai kivertyksen reunasta pomppaa takapää kun ei ymmärrä kääntyä niiin ettei niin käy. Mys parkkiruutuun vinoon peruuttaminen on sietämätöntä.
Tässä sulle malli miten teet lukijaystävällisen kyselyn.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4010835/kumpi-teilla-ajaa-jos-olette-yh…
Ei kumpikaan. Ostettiin Jenkeistä itseohjautuva auto ja sillä "ajellaan". Ei ole laillista vielä, mutta eipä sitä kukaan ole huomannut, onko kuskina ihminen vai ei.
Minä ammattini puolesta. Mies on muuten enemmän ratissa ja minä ihailen maisemia :)
t. Taksikuski N35
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan ja mies
ohjaa
Bingo👍 Näin meilläkin; Mä ajan mies sairauden takia istuu ” pelkääjän” paikalla ja antaa ohjeita
Kyllä hiljenee kun pysäytän joskus auton ja kysyin: ” Haluatko kävellä ?!!”
Vaimo. Minä tykkään lukea aitossa ja pystyn vaikka nukkumaan autossa. Vaimo ei pysty kumpaankaan, joten hän ajaa saadakseen aikansa kulumaan
Minä ajan kyllä pimeällä enimmäkseen, koska näen paremmin hämärässä enkä sokaistu vastaantulevien valoista yhtä pahasti.
Naapurit ei anna eukkojensa ajaa jos ovat itse mukna. Niinpä luulivatkin yhteen aikaan, että olen juonut korttini, kun vaimo oli aina ratissa.