Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua jos pukeutumistasi ja kiinnostuksen kohteitasi arvostellaan?

Vierailija
16.10.2021 |

Haittaisiko jos menet kylään kaverille vaikka ihan tavallisessa siistissä hupparissa ja jos lähes ensimmäisenä kysytään, että miksi sinulla on tuollainen paita, ja eikö sinulla ole kuuma kun olet pukeutunut noin tai miksi sinulla ei ole sortseja tai muuta vastaavaa ja jos kerrot mitä ohjelmaa seuraat, niin heti lytätään, että miksi katsot sellaista paskaa, tai jos sinulle tullaan kylään, niin tutkitaan paikat ja kysellään, että eikö tuolle voi tehdä jotain ja miksi sinulla on nuo noin, ja eikö tuo olisi parempi muualla. Minua alkaa pikku hiljaa kyr*imään tämmöinen käytös.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä kavereita sinulla.

Vierailija
2/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, parempi että puhutaan päin naamaa kuin selän takana, mikä on liian usein se normi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos kiinnostuksen kohteita tai pukeutumista arvostellaan, mutta mainitsemasi kaltaisista puheista saisin sellaisen vaikutelman, että kyseisellä henkilöllä on joko *erittäin* huono päivä, tai ettei häntä huvita olla kanssani tekemisissä. Eli siis välttelisin kohtaamista, ellei minulla olisi parempaa tietoa käyttäytymisen syystä.

Vierailija
4/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Jos tämä ei ole provo vaan oikeasti kirjoitettu: ota etäisyyttä kaikista tuollasista ja aloita viimein oma elämä!

Vierailija
5/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitsee seuransa hyvin säästyy paljolta

Kannattaa kokeilla

Vierailija
6/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään :) Muiden mielipiteillä ei ole mitään vaikutusta :)

Vierailija
7/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vttuakaan muiden mielipiteet minusta. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
8/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja yläkoulussa. Ulkonäköön liittyvät kommentit ovat minulle ihan arkipäivää. Menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
9/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat. En kyllä jaksa asiasta jauhaakaan niin varmaan vain kohauttaisin olkapäitä ja kysyisin onko kaljaa.

Vierailija
10/10 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkin, harrastan ja kiinnostun just siitä mikä itsestä tuntuu mukavalta. Se on arvostelijan ongelma, jos niissä jotain outoa tms. näkee. Toivottavasti arvostelijaa itseään ei haittaa, jos vastaan hyvin näsäviisaasti takaisin 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi