Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykydeittailu ei sovi mulle 23v kokemattomalle naiselle

Vierailija
16.10.2021 |

En oo siis koskaan seurustellut. Oon kyllä ollut ihastunut. Ja neitsytkin oon mutta oon kyllä kokenut seksuaalista vetovoimaa joihinkin miehiin. Mutta haluaisin tutustua miehiin rauhassa. Esimerkiksi kuukausien ajan tutustua, mutta nykyään deittailussa edetään niin hirveellä vauhdilla. Monta ihmistä yhtä aikaa jne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mies, joka ei kestä sitä, että naisilla on oikeus panna useita miehiä samaan aikaan tapailuvaiheessa. N21

Vierailija
2/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen nyt kuukausia mene, että tietää pitääkö jostakin. Muutamat treffit kertoo jo jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21 on selkeästi nainen, joka ei ymmärrä, että vaikka jokaisella ihmisellä on oikeus tehdä mitä haluaa, toisen ihmisen ei tarvitse katsella sitä toimintaa ;)

Vierailija
4/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti ja etene omaa tahtia, ei kaikki miehetkään tunne että pitäisi mennä ns. normien mukaan. Säännöt on tehty rikottaviksi. Älä aseta paineita itselle tai kumppanille, rentous on monesti kiinnostavaa.

Vierailija
5/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minäkin haluaisin just tutustua mieheen hitaasti kuukausien ajan:) En ole neitsyt, mutta suht kokematon silti edelleen. Valitettavasti miehet eivät tällaiseen suostu vaan pitäisi edetä tosi nopeasti ja heti vieläpä sänkyyn asti.

N28

Vierailija
6/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö 2kk? Se taisi olla viimeksi aika ensi viestimisestä petipuuhiin.

M

Vierailija
7/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tuossa on se ongelma että siinä on vaara jäädä ikuisesti kaverivyöhykkeelle.

Mitä takeita se mies voi saada että kuukausien jälkeen nainen ei sano että "vaikutat kyllä tosi mukavalta mutta näen sinut enemmän kaverina?"

Kaiken tuon ajan olisi mies menettänyt jonka olisi voinut käyttää muihin naisiin romanttisessa mielessä.

Vierailija
8/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noin 40 vuotias mies, enkä  koe, että Tinder tai netin deittisovellukset olisivat minua varten. Kun myös viihdyn melko huonosti baareissa ja yökerrhoissa, vaikka olenkin niistä seuraa halutessani löytäny niin en kuitenkaann käy niissä kuin ehkä muutaman kerran vuodessa, niin onko enää ihme, että olen sinkku kun kohtalo tai tuuri mikä lie on pitänyt minut jo vuosia sinkkuna. Olsiko Ap:la ajatusta missä hän haluaisi kumppannsa kohdata?  - Jos siis vapaasti saisi päättää.  

Vierailija
9/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee vaan omat sääntösi. Itsekin haluaisin tuntea olevani erityinen. Ei tarvitse suostua tuollaiseen.

Nimimerkki 20 v. naimisissa

Vierailija
10/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tuossa on se ongelma että siinä on vaara jäädä ikuisesti kaverivyöhykkeelle.

Mitä takeita se mies voi saada että kuukausien jälkeen nainen ei sano että "vaikutat kyllä tosi mukavalta mutta näen sinut enemmän kaverina?"

Kaiken tuon ajan olisi mies menettänyt jonka olisi voinut käyttää muihin naisiin romanttisessa mielessä.

Ei sellaisita taida olla -Va mite"Ööö"vosi oikeasti olla olemassa  jokin sovellus tai paikka, jossa tällaista mahdollisuutta ei olisi . Vaik milessä kävi, että treffit atttarila?  vaikka ei sekään ole tainnu kaikilta luonnistua, vaikka pari on muodostanu ulkopuoliset asiantuntijat (-Tai ehä juuri siksi).

Vierailija
11/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös se, että jos joutuu ekaa kertaa odottamaan kuukausia, nii minkälaisin aikavälein sitä jatkossa tapahtuu. Itse vähintään kerran päivässä puran paineet, joten kerta viikossakin tuntuisi kidutukselta ellei nähtäisi vain kerran pari viikossa.

Vierailija
12/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä takeita nainen voi saada siitä ettei mies katoa heti petipuuhien jälkeen?

Vierailija
13/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisataman valo

Vierailija
14/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat käyttää sanaa 'romanttisuus', vaikka tarkoitat vain seksiä. 

Vierailija
15/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on mies, joka ei kestä sitä, että naisilla on oikeus panna useita miehiä samaan aikaan tapailuvaiheessa. N21

Perustele väitteesi.