Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette lahjastani naiselle

Vierailija
16.10.2021 |

Tilasin maailman parhaalta valmistajalta ihanalle ladylle kauneimman miekan mitä heiltä löytyy. Vuoden odottanut sitä jo, toivottavasti saapuu postissa pian :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä keskiaikafanina rakastaisin tuota lahjaa! Miekat ovat ihan Suomessakin melko kalliita joten seinällä riippuu vain pitkämiekka ja claymore.

Longswordin tilasin. Albion firmalta, onko tuttu? Siellä on aina noin pitkät jonot. Pyysin tekemään yksityiskappaleen ja laittamaan hopeaa ja jalokivi upotuksia kahvaan niin sen takia hinta nousi noin korkeaksi :) Osamaksulla sen maksoin toki.

Ei ole tuttu firma mutta tarttee tutustua.

Itse olen nuo miekat (ja kaiken muun keskiaikasälän) tilannut Rautaportista.

Vierailija
22/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoit varmaankin miekan etukäteen ja nyt vuoden päästäkin luulet sen vielä joskus saavasi? Jep jep..  

Et ole kuullut turvallisesta verkkomaksamisesta? Firma ei saa rahojaan ennenkuin tuote on minulla. Ja sillä yrityksellä on keskimäärin se vuosi toimitusaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä keskiaikafanina rakastaisin tuota lahjaa! Miekat ovat ihan Suomessakin melko kalliita joten seinällä riippuu vain pitkämiekka ja claymore.

Longswordin tilasin. Albion firmalta, onko tuttu? Siellä on aina noin pitkät jonot. Pyysin tekemään yksityiskappaleen ja laittamaan hopeaa ja jalokivi upotuksia kahvaan niin sen takia hinta nousi noin korkeaksi :) Osamaksulla sen maksoin toki.

Ei ole tuttu firma mutta tarttee tutustua.

Itse olen nuo miekat (ja kaiken muun keskiaikasälän) tilannut Rautaportista.

Käy katsomassa heidän sivunsa. YouTubesta löytyy esittely videoita kanssa. Rautaportti tuttu paikka, ne windlassin battlecry miekat ovat aika hyviä hintalaatu suhteeltaan.

Vierailija
24/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kai se KAKSINTAISTELUMIEKKA, olihan!

Mistä puhut? Pitkämiekat tehtiin sotimista varten eikä kaksintaisteluihin.

Vierailija
25/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat huomiota, ymmärtämistä ja ruokaa. Simppeli.

Vierailija
26/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo liittyy aloitukseen? Hän saa minulta huomiota. Haluan ilahduttaa häntä lahjalla erityisenä päivänä, niin mikä ongelma siinä?

Vierailija
27/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo liittyy aloitukseen? Hän saa minulta huomiota. Haluan ilahduttaa häntä lahjalla erityisenä päivänä, niin mikä ongelma siinä?

Ei mitään ongelma! Vain vinkki sulle - älä ole niin huolissaan siitä, mikä lahja on - kyllä se tykkää, jos olet laittanut niin paljon vaivaa sinne! Tsemppiä!

Vierailija
28/28 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelma! Vain vinkki sulle - älä ole niin huolissaan siitä, mikä lahja on - kyllä se tykkää, jos olet laittanut niin paljon vaivaa sinne! Tsemppiä!

Mukava kuulla. Kiitos sinulle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä