Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vauvapalsta muuttui empaattisesta ilkeäksi paikaksi?

Vierailija
16.10.2021 |

Olen kadehtien lukenut todella vanhoja vauvapalstan keskusteluja jostain 15 vuoden takaa. Ilmapiiri oli positiivinen, ihmiset kommentoivat toisille ystävällisesti, toisia tsempattiin ja autettiin. Nykyisin pilkataan, haukutaan aloituksen tekijää ja ilkeillään kaikilla mahdollisilla tavoilla. Haukutaan, kuinka vaikea tilanne on aina ap:n itsensä syy. Milloin palsta muuttui tällaiseksi?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on tietenkin meissä miehissä! :D -Lauri

Vierailija
42/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2015 alkoi sensuuríkulttuuri pahenemaan ja sen myötä trollailu ja provoilu on saanut päivä päivältä enemmän jalansijaa, kun sensuurín uhrit eivät enää välitäkään olla asiallisia. Ihan Sanoman aiheuttama tason lasku.

Kyllä jokainen on ihan itse vastuussa omasta ilkeästä kommentistaan, vaikka toki itseäkin ärsyttää, kun asiallisia kommentteja poistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun AV avattiin Ylilaudalle, sieltä tultiin tänne kiusaamaan ja trollaamaan.

Vierailija
44/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet käyttäydytte tällä palstalla todella öykkäröiden ja aggressiivisesti, kuten usein tosielämässäkin. Ei tämä ole epäselvää kenellekään, joka tätä palstaa on kauemmin seurannut. Ilmapiiri on laskenut kuin lehmänhäntä kun nämä m-alkuiset nimimerkit ovat laskeutuneet tänne. Ikävää mutta totta.

Vierailija
45/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2015 alkoi sensuuríkulttuuri pahenemaan ja sen myötä trollailu ja provoilu on saanut päivä päivältä enemmän jalansijaa, kun sensuurín uhrit eivät enää välitäkään olla asiallisia. Ihan Sanoman aiheuttama tason lasku.

Kyllä jokainen on ihan itse vastuussa omasta ilkeästä kommentistaan, vaikka toki itseäkin ärsyttää, kun asiallisia kommentteja poistetaan.

Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa? Tuossa kerrottiin syitä kun niitä aloituksessa kysyttiin.

Oliko täällä ennen näin tolloa väkeä? Tai on ilmeisesti ollut kun nämä tämän palstan tolloudethan ovat päätyneet lehtiinkin asti.

Vierailija
46/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet käyttäydytte tällä palstalla todella öykkäröiden ja aggressiivisesti, kuten usein tosielämässäkin. Ei tämä ole epäselvää kenellekään, joka tätä palstaa on kauemmin seurannut. Ilmapiiri on laskenut kuin lehmänhäntä kun nämä m-alkuiset nimimerkit ovat laskeutuneet tänne. Ikävää mutta totta.

En ole miehiltä koskaan kuullut mitään niin sairasta kuin mitä naisilta. Naiset haluaa moottorisahata boika labsia.

Vierailija
47/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole pakko käydä jos meno ei miellytä. Älkää yrittäkö muuttaa muita ihmisiä kaltaisiksenne.

Vierailija
48/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun nuoret naiset tulivat tänne. Vihaavat miehiä, ja se näkyy.

Totta! Vanhemmilla naisilla ei ole mitään miehiä vastaan, mutta nämä nuoret naiset ovat kuin koulutettu vihaamaan meitä.

Oi, kiva kuulla, että minua täsä iässä pidetään vielä nuorena :)

Vierailija
49/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itseäni ainakin v**uttaa suunnattomasti kun olen käyttänyt aikaani kirjoittamaan jonkun pitkän tekstin ja sitten pahimmassa tapauksessa se katoaa heti.

Olen kuullut, että täällä on joskus ollut jopa sana "Oulu" kielletty.

Oli näköjään jollekin liikaa tuo laittamani 2015-kommentti. Yllätyin kyllä, että sen sensuroímiseen meni näinkin kauan. Säälittävä palsta.

Vierailija
50/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä roikutte täällä edelleen, jos palstan taso ei enää miellytä? Luulisi olevan joitakin fb-ryhmiä ym, missä valikoidaan keskustelijat ja puheenaiheet. Jokunen viestissään kertoo, miten ilmapiiri on muuttunut jo vuonna 2015. Kuusi vuotta on pitkä aika roikkua missä tahansa mukana, mistä ei pidä.

Vierailija
51/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 minuuttia perustamisensa jälkeen? Oikeasti tämä oli kamala paikka jo yli 20 vuotta sitten. Minä tiedän koska olin osasyynä siihen. Tosin opin sen minua edeltäneiltä.

Vierailija
52/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta polarisoitui vuonna 2015 valtiokoneiston ja sitä tukevien instanssien kääntyessä avoimeen hyökkäykseen omaa kansaansa vastaan. Nämä laineet lyövät myös tällä palstalla. Kansa on täysin kahtia jakautunut. On me ja he, kansallismieliset isänmaalliset ja globalistit.

Kansa on jakautunut täysin kahtia ainoastaan ihmisten somekuplissa. Muualla maailma jatkaa radallaan ja ihmiset elävät epäpoliittista arkeaan sulassa sovussa.

Pinnan alla kytee, ihmiset poteroissaan. Tähän ei pienellä kansalla olisi varaa, mutta se on luonnollinen seuraus juurisyystä. Valtio kääntyi omaa kansaansa vastaan. Seuraavan kahakan rintamalinjat eivät ole samalla tapaa punaiset vs. valkoiset kuin vuonna 1918, vaikka osittain voidaan nähdä jatkumo. Uudet rintamalinjat ovat kansallismieliset ( valkoiset) vastaan globalistit (punaiset). Valtiokoneisto ja useimmat instanssit ovat globalistien käsissä. Kansallismielisiä löytyy sitten puolestaan vaihtelevalla menestyksellä kansan syvistä rivistä.

Vierailija
53/53 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itseäni ainakin v**uttaa suunnattomasti kun olen käyttänyt aikaani kirjoittamaan jonkun pitkän tekstin ja sitten pahimmassa tapauksessa se katoaa heti.

Olen kuullut, että täällä on joskus ollut jopa sana "Oulu" kielletty.

Oli näköjään jollekin liikaa tuo laittamani 2015-kommentti. Yllätyin kyllä, että sen sensuroímiseen meni näinkin kauan. Säälittävä palsta.

Nyt katosi myös tuo kommentti, jossa vastattiin poistettuun kommenttiini. :D