Tehdäänkö sairaalassa potilaille aina koronatesti?
Jos tulee siis oireisena sairaalaan. Vai onko kaikki kuumeilu ja flunssaoireet automaattisesti koronaa?
Kommentit (7)
Kaikki koronaan viittaavat oireet ovat epäilyjä kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin itse ensiapuun jossa tehtiin pika covid- testi eristyksessä. Kun tulos oli nega, alkoi siirto sairaalaan. Meinaatko että osastoille pääsee testaamatta hoitoon?
Mitä oireita sulla siis oli? Olitko ottanut rokotteen?
Maailmassa on paljon kaikkea muutakin kuin koronaa.
Kaikki ongelmat ei johdu koronasta, joten ei kai sitä koronaa nyt ajatella ensimmäisenä kun ihminen tulee ongelmiensa kanssa päivystykseen. Varsinkin kun ne ongelmat ei liity mitenkään tunnettuihin koronavirusoireisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin itse ensiapuun jossa tehtiin pika covid- testi eristyksessä. Kun tulos oli nega, alkoi siirto sairaalaan. Meinaatko että osastoille pääsee testaamatta hoitoon?
Tietenkin pääsee varsinkin jos menee muun syyn kuin koronan takia.
Jos sä flunssaisena, kuumeisena tms olet sairaalaan menossa, niin kyllä ne sut testaa koronan varalta.
Ennen osastolle siirtoa jokainen potilas testataan mahdollisen koronan vuoksi, on hoidettava vaiva mikä tahansa.