Saako naisia rahalla?
Kommentit (16)
Kysynpä sinulta AP, tunnetko edes ainoan yhden naisen joka ei olisi rahan- tai omien etujensa perään hinkuja ?
Joissain maissa naisia saa suoraan rahalla. Joissain maissa naisia saa ominaisuuksilla, jotka korreloivat hyvän tulotason ja varakkuuden kanssa. Sitten on Suomen kaltaiset maat, joissa rahan sijasta arvostetaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kyllä saa, Suomessakin. Minua et kuitenkaan saisi, vaikka sinkku olenkin. Kannattaa siis olla varovainen (vaan ei nuuka) rahojen kanssa, jos haluaa aidon parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Joissain maissa naisia saa suoraan rahalla. Joissain maissa naisia saa ominaisuuksilla, jotka korreloivat hyvän tulotason ja varakkuuden kanssa. Sitten on Suomen kaltaiset maat, joissa rahan sijasta arvostetaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Suomessa saa ihan samalla tavoin kuin missä tahansa maailmassa naisen rahalla. Turhaa lässyttelet omiasi.
Sashan sillä, tietynlaisia naisia. Tosin ne naiset eivät halua sinua vaan sun rahat.
Jos miehellä on hyvä tulotaso ja haluaa käyttää rahaa perheeseensä, niin kyllähän sellainen mies on parempi isävaihtoehto kuin työtön, kitsas juoppo.
Saa, mutta perkuleen kallista on Suomessa. Melkein tulee vaimo halvemmaksi.
Saa. Mutta mieti haluatko sellasen naisen. Mä oon köyhä, mutta mua ei ykskään mies ei oo saanu eikä tuu saamaan rahalla.
Nainen on niin perso rahanperään, että saa.
Onhan noita maksullisia suomalaisnaisissakin. Isa Häkkinen esimerkiksi myy seksiä työkseen. Muita en tällä hetkellä muista, mutta ovat myös olleet julkisuudessa kertomassa seksityöstään.
Naisia saa vain rahalla, rahalla.
saa