Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä outoa tai erikoista olet tehnyt unissasi?

Vierailija
16.10.2021 |

Viime yönä olin n. klo 2:30 kirjoitellut ja lähettänyt Instagramissa kommentin tuntemattoman ihmisen kuvaan. Ihmettelin aamulla, kun puhelimessa oli ilmoitus: ”@sejase tykkää kommentistasi” ja katsoin, niin se oli vain pitkä rimpsu (noin 30 kpl) emojeja ihan laidasta laitaan.

Poistin kommentin ja jatkoin elämää, mutta jäin miettimään, että miten jotain itselleni näin epätyypillistä pääsi tapahtumaan. En esimerkiksi kävele unissani, saatan kyllä jutella ja naureskella, mutta koskaan en ole unissani saanut mitään ”aikaiseksi”.

Mitä hölmöä tai outoa tai erikoista olette tehneet unissanne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä nyt varmaan ole mitenkään erikoista, mutta unissani kuulemma hyvin usein muka syön. Siis maiskuttelen ja auon suuta ja olen samalla hyvin tyytyväisen näköinen. En siis oikeasti mene syömään, mutta näen kai vaan paljon ruokaunia.

Vierailija
2/6 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän rajatapaus, mutta pari kuukautta sitten sängyn vieressä oleva läppärini alkoi pitää todella kovaa särinää, nousin puolittain ja yritin tutkia mistä kiikastaa. En vaan jotenkin tajunnut mistään mitään ja kaikki tuntui todella oudolta.

Sitten heräsin ja olin oikeastikin siinä läppärin ääressä sormet näppiksillä, läppäri oli ihan pimeä ja hiljainen ja kaikki tuntui taas normaalilta. :D Ei ole ikinä tuollaista outoa puoliunitapausta ollut, ehkä johtui stressistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenut sinappimäkeä pitkin Helvettiin.

Vierailija
4/6 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kerran kun olin ottamassa pois lampunvarjostinta sängyn yläpuolella roikkuvasta valaisimesta. En tajunnut, miksi teen niin, mutta tein kuitenkin sitten homman loppuun, asetin varjostimen lattialle sängyn viereen ja jatkoin uniani.

Vierailija
5/6 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna hyvin kiihkeää seksiä lukioaikojen kumppanin kanssa!

Juuri metsässä kävellessäni mietin että ihminen ei tosiaan todella unohda mitään, niin elävä uni oli ja tuo kumppanini!

Seksimme oli samanlaista kuin silloin, myöhemmät mieltymyksensä eivät tulleet esiin!

Ehkä kaipasin tuollaista seksiä selvittäneekseni jotain tarpeitani ja aivoni loihtivat tuon unikuvan (Ällistyin sen todellisuutta- olen hyvin immersiivinen ihminen, aamulla unen haihtuessa oli aivan sellainen tunne kuin olisi uudelleen tavannut rakastettunsa. Myös silloin koetut tunteet ja kaipaukset varastoituneet mieleen!)

Vierailija
6/6 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole unissani kommentoinut fb-juttuja, vaihanut salasanan yms. Teksti muistutti juopuneen ekstejä,hävetti.