Kuinka usein käyt ruokakaupassa? Taloutesi koko?
Kerran viikossa pyrin tekemään useammalle päivälle ruoka-ostokset. Joskus useammin jos tarvitsee jotain täydennystä. Yhden henkilön talous.
Kommentit (25)
Minä ja mies. Käydään kaupassa joka toinen viikko.
Joka päivä. Ruokakauppa on työpaikkani ja kotini kävelymatkan välillä. Käyn töiden jälkeen kaupassa joka päivä.
Se nyt ihan riippuu.
Viikonloppuna yleensä suuremmat ostokset vähän sen mukaan millainen viikko on edessä.
Aika vaihtelevaa.
Samoin yksi henkilö.
Kerran viikossa noudan kaupalta valmiiksi kerätyt ostokset. Perjantaina tehdään tarvittaessa pyörähdys kaupassa, jos halutaan jotain extraa viikonlopulle. Nelihenkinen perhe.
Päivittäin käyn kaupassa, jopa muutamassa eri kaupassa; kerran viikossa ehkä välipäivä. Olen sinkku.
Kun käyn päivittäin kaupassa, voin aina ostaa päivän ruuat juuri sen mukaan, mitä tekee mieli.
Noin joka toinen päivä. Kauppa on ihan parin minuutin päässä joten ei paljoa vaivaa. En ole niin suunnitelmallinen, että miettisin monta päivää etukäteen mitä syön. Yksin asun.
Mulla on pari poikaa ja ainakin joka toinen päivä käyn kaupassa, yleensä menee 3-10€/kerta. On mulla varalta sit aina jotain jauhoja ja makarooneja.
..Useammassa kaupassa saatan käydä siksi, että eri kaupoissa on vähän eri tuotteita, ja suosin jotain tiettyjä - teen ostoslistani kauppojen mukaan.
Käydään miehen kanssa noin viiden päivän välein, kun teen aina ruuat noin viidelle päivälle. Kuljetaan myös kävellen ja kauppa 2km päässä, niin vaikeaa kantaa ostokset tota isommalle ajanjaksolle
Asun yksin. Käyn kerran viikossa kaupassa. Joskus käyn toisen kerran hakemassa täydennystä.
2 kertaa viikossa käydään ruokakaupassa. Tiistaina ja perjantaina. 2 hengen talous. Samat kuviot oli jo silloinkin kun lapset (2) asui vielä kotona.
2-5 kertaa viikossa.
Minä ja yksi täysi-ikäinen lapsi.
Kerran viikossa. En käy, vaan noudan noutopisteestä.
Meitä on viisi, joista kolme on vauhdilla kasvavia teinejä, joten kerralla ruokaa siirtyy noin 250 euron edestä.
Mahdollisimman harvoin ja sekin noutopalveluna. Maitoa pitää käydä hakemassa erikseen. Meitä on 2 ihmistä + pari kissaa.
Vaatii vähän suunnittelua, mutta kyllä siihenkin oppii.
Keskimäärin 3 kertaa viikossa. Ostan parin päivän ruoat. En paljon tuo kerralla. Yleensä syön kahtena päivänä saman ruoan. Kauppa tossa kerrostalon takana matkaa 100m.
Sinkku mies
Joka päivä, joka toinen päivä vähintään. Katkaisee kivasti etätyöpäivän ja saa tuoretta tavaraa jääkaappiin, ilman että täytyy heittää "vanhaa pois". Samassa tulee otettua lounasta, ja hyvää sushiakin on tarjolla jos haluaa luxusta.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä, joka toinen päivä vähintään. Katkaisee kivasti etätyöpäivän ja saa tuoretta tavaraa jääkaappiin, ilman että täytyy heittää "vanhaa pois". Samassa tulee otettua lounasta, ja hyvää sushiakin on tarjolla jos haluaa luxusta.
Sushi luxusta vuonna 2021?🤣
Ostan usein Resq-ruokaa joten _kaupassa_ käymistä voi vältellä viikonkin.