Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva, saa nähdä mitä nelikymppisten juhlinnastani tulee nyt kun koronapassi astui voimaan. Minulla ei sitä ole kuten ei miehelläkään

Vierailija
16.10.2021 |

Yhdellä ystävällä taitaa olla. Piti mennä porukalla yökerhoon mutta nyt pitää vissin keksiä uusi suunnitelma :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ottamaan rokotteet, niin ei tarvitse muutella suunnitelmia.

Vierailija
2/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma, ettei rokottamaton pääse yökerhoon levittämään yleisvaarallista kulkutautia...

Mikä Pohjois-Korea tästä maasta tuli yhdessä päivässä..

Yleisvaarallista? Taidat pilailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma, ettei rokottamaton pääse yökerhoon levittämään yleisvaarallista kulkutautia...

Mistä helvetistä juontaa ajatus, että rokottamaton kantaisi virusta? Se rokotettu voi kantaa ja levittää sitä ihan yhtä lailla. Itseäni ei saisi mikään maailmassa nyt yökerhoon, ei vaikka olisi kolme rokotusta. Jos sisään pääsisi vain tuoretta negatiivista testitulosta vastaan, niin silloin voisin uskoa, että on vain hyvin pieni todennäköisyys, että jollain on väärä negatiivinen, mutta passihan ei tuo minkäänlaista turvaa, ei yhtään minkäänlaista.

Minkä takia rokottamattomiin yhdistetään viruksen kantaminen, kun me nimenomaan menemme testiin heti, jos tulee flunssaoireita ja ainakin itse olen pysynyt koko syksyn pois väkijoukoista. Olisi äärimmäisen epätodennäköistä, että tällä hetkellä kantaisin virusta. Jos kantaisin, sen pitäisi olla peräisin joko puolisoltani (kahdesti rokotettu) tai lähikaupasta, jossa kävin alle 10 minuutissa hoitamassa pienet ostokset kuluneella viikolla.

Vierailija
4/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan testiin. Negatiivisella testituloksella pääsee myös sisään.

Vierailija
5/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma, että rokotettu kuitenkin pääsee levittämään yleisvaarallista kulkutautia.

Vierailija
6/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koronapassi" on todistus joko a) kahdesta rokotuksesta, tai b) alle 48 tuntia vanhasta negatiivisesta testituloksesta. Valitsette vaihtoehdon b, maksatte kiltisti testin itse niin sitten pääsette yökerhoon porukalla. Muistakaa toki valita sellainen mesta mikä tarjoilee hopavesishotteja.

Vierailija
7/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kun omilla valinnoilla voi olla seurauksia.

Vierailija
8/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olitte menossa, juu, juu.

Vierailija
9/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileet kunniaan!

Juuri suunniteltiin kavereiden kanssa ensi viikonlopuksi ihan perinteisiä kotibileitä. Säästyy rahaa, seura on mieleistä ja musiikinkin saa itse valita.

Pitäkää tunkkinne baarit. Meidän rahoja ette saa.

Vierailija
10/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetuilla voi olla myös virusta, mutta sitä on määrällisesti vähemmän ja vähemmän aikaa kuin rokottamattomilla(tieteellisesti todistettu fakta). Luultavasti rokotettu ei saa virusta ollenkaan elimistöönsä tilanteessa jossa rokottamaton sairastuisi(tästä en ole nähnyt tutkimuksia, mutta järjellä ajateltuna näin varmaan on).

Alkuperäisen kysymyksen analogia olisi esim se että miksi turvavyöt päällä saa ajaa mutta ilman ei, kyllähän turvavöissäkin voi kuolla onnettomuudessa.

Se ettei rokote ole sataprosenttinen ei tarkoita etteikö se olisi hyödyllinen, maailmassa on muitakin numeroita kuin 1 ja 0, siihen väliin mahtuu niitä ääretön määrä.

Vierailija
11/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin vaan, sillähän siitä selviää. Yksi samppanjapullo vähemmän, jos rahasta tiukkaa

Vierailija
12/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepassi  on jäänyt vähän puolitiehen kun passittomat pääsevät kuitenkin alkuillasta baariin levittämään tautia. Luultavasti passin idea ei ole estää taudin leviämistä(ei sitä edes voi estää), vaan kannustaa ihmisiä ottamaan rokote. Nuorisoon varmaan tepsii hyvin.

MInusta koko rokotepassista voitaisiin luopua jos rokottamattomat maksaisivat sairastuessaan sairaanhoitonsa itse. Ja pääsisivät hoitoon vain jos resursseja on muulta hoidolta vapaana. Tämä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista perustuslain puitteissa, joten siksi passi.

Yhteiskunnassa on paljon ikäviä asioita muutaman änkyrän takia, rokotepassi, parkkipirkot, poliisit, kaikki täytyy pultata kiinni, jne. Jos kaikki ihmiset olisivat fiksuja niin näitä ei tarvittaisi.

Vierailija
13/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju poistuu kohta taas noiden huuhaalinkkien ja -väitteiden takia. Vaikka en itse ole rokotettu niin en todellakaan halua nähdä tuota rapsodiapaskaa.

Vierailija
14/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te tarvi sitä koronapassia, kun poistutte ennen puoltayötä. Ja ennen koronapassia ravintola olisi samalla mennyt kiinni. Ette menetä mitään verrattuna aikaan ennen koronapassia.

Vierailija
15/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju poistuu kohta taas noiden huuhaalinkkien ja -väitteiden takia. Vaikka en itse ole rokotettu niin en todellakaan halua nähdä tuota rapsodiapaskaa.

sinä olet rokotelobbari!