Mitä superhalpaa 15v kummitytölle joululahjaksi?
Rahatilanne auttamattoman huono, mutta haluaisin muistaa jotenkin. Onko vinkkejä? Postissa täytyy lähettää.
Kommentit (16)
15-vuotiaana äitinä minäkin liputan niiden lahjakorttien puoleen. 10 euroa on vallan hyvä summa, tykkäävät taatusti. Meillä mieluisimmat olisivat BodyShop, H&M, BikBok ja Gina Tricot. Sitten toinen jo mainittu taatusti kiva on leffalippu. Joku laadukas kosmetiikkajuttu ja HUOM! kivan tuoksuinen olisi myös taatusti mieleinen. BodyShop tai I love -sarja ovat aina hyviä vaihtoehtoja. Meillä tytär tykkää myös Elfin meikeistä - ne on tosi edullisia (hinnat esim. 2,90e, 3,50e ja 6,50e), mutta mielellään hintaansa huomattavasti laadukkaammiksi. En tosin tiedä miten helppo löytää - on sarja, jota vähemmän vielä Suomessa tapaa.
10€? Ei ole iso raha, mutta aina sille käyttöä on
alle 10 eurolla saa ihan marketista jonkun kivan hiusöljyn tai suolasuihkeen hiuksille. :)
Eikö Raxi ole vähän alle 10e? Itse ainakin näin Raxin lahjakorteista mainoksia. Pikkusisko 14v toivoo mäkin lahjakorttia, en tiedä onko sellaisia. t. 16v
Ja noista kahdesta sen kympin saa lähetettyä halvimmalla, kirjeenä. Kaunis joulukortti ja se raha? En ole raha-lahjojen fani mutta tässä se kuulostaisi hyvältä?
Joku koru? Vaikka käsityöläisen tekemät korvikset tai kaulakoru..
Osta joku hieman markkettilaatua parempi hiustuote, esim. hiuslakka tai muu hiustenhoitosetti? Parturikampaamoliikkeistä voi ostaa erilaisia valmiita paketteja, joihin kuuluu shampoo+hoitoaine tai hiuslakka+ muotoiluvaahto. Hinta halvimmillaan noin 15e. Alennustuotteita tai erikseen ostettuna voi päästä halvemmallakin.
Minä laittaisin tuon ikäiselle itse tekemäni meikkipussukan johon on kirjottu tytön nimi. Kankaita ja vetoketjuja saa halvalla kirppikseltä ja langat sekä neula nimikointiin maksavat max neljä euroa. Kannattaa myös katsoa löytyisikö kotoa mitään vanhaa vaatetta tms jonka voisi uusiokäyttää pussukaksi.
Millaista summaa tarkoitat superhalvalla? Tästä on eri ihmisillä hyvin eri käsityksiä...
Suklaarasia?
Leffaliput olis helppo lähettää.
Osaatko kutoa? Kudo villasukat tai kaulaliina.
Kirja
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:03"]Osta joku hieman markkettilaatua parempi hiustuote, esim. hiuslakka tai muu hiustenhoitosetti? Parturikampaamoliikkeistä voi ostaa erilaisia valmiita paketteja, joihin kuuluu shampoo+hoitoaine tai hiuslakka+ muotoiluvaahto. Hinta halvimmillaan noin 15e. Alennustuotteita tai erikseen ostettuna voi päästä halvemmallakin.
[/quote]
Joo, mutta näiden postitus maksaa, ap sanoi, että lahja pitää lähettää postilla.
Eikä heijastinta, se on tylsä teinille.
Sääli kun aikaa on enää näin vähän, ulkomailta esim. Ebaystä olisi saanut tuolla summalla vaikka mitä kivaa.
Itse kannatan tuota 10 euron seteliä. Helppo lähettää, ja kyllä teinillä aina rahalle tarvetta on!
Leffalippu ja Finnkinon herkkupaketti?
Teinitytöille (mulla kaksi) toimii leffaliput, lahjakortit vaateliikkeisiin ja bodyshoppiin. Ne ovat helppoja lähettääkin ja pienikin summa riittää. Suklaata! Itsetehtyjä lahjoja arvostavat myös, esim. sukulaisten tekemiä villasukkia (koska äitinsä ei osaa niitä kutoa :-)). Ja kaunis kortti päälle, niin kyllä kelpaa.
Suklaalevy, leffalippu, joku suihkugeelijuttu, lapaset/villasukat...
Konjac spontaanisti kasvojen puhdistussieni. Life kaupan esitteessä 12,90. Ajattelin ostaa kälylle joulupäivän viemiseksi, kun sovittiin, että ei osteta joululahjoja.