Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja mies täysin välinpitämätön

Vierailija
15.12.2014 |

Olen raskaana rv 15 ja ei suunniteltu raskaus kyseessä. Ennestään jo 2 vanhempaa lasta. Heti testin tehtyäni kerroin asiasta miehelle joka ei tämän jälkeen ole puhunut asiasta sanaakaan saati sitten kysynyt vointiani tai vauvan kuulumisia.itse odotan alkujärkytyksestä selvittyäni innolla tulevaa vauvaa joka kasvaa sisälläni ja olisi jo mukava kertoa lähipiirillekkin uutiset. Raskaudesta kertottuani mies vain sanoi että on tässä hieman sulateltavaa... Mutta siis mitä tässä nyt tulisi tehdä, miten kauan vielä annan sulatella vai nostanko kissan pöydälle ja kysyn haluaako erota vai hyväksyykö raskauden ja tulevan vauvan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia esille. Raskaus on jo aika pitkällä ja pitäähän miehenkin nyt jotenkin osoittaa kiinnostusta. Varsinkin kun vauva on suunniteltu ja lapsia on ennestäänkin. Onnea raskaudestasi!

Vierailija
2/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ehkäisy oli käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi miehen kannattaisi aina teettää vasektomia, kun hän ei halua (enempää) lapsia ja voi tuon toimenpiteen saada.

Vierailija
4/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä vielä, älä kiirehdi äläkä painosta tai jankkaa asiasta. Mun miehellä oli kanssa alkushokki, pikkuhiljaa totutteli ajatukseen ja nyt se silittelee mahaa jatkuvasti ja miettii mitä tarvitaan vauvalle ja miten kukakin joustaa omissa menoissaan että jaksetaan ja pärjätään.

Vierailija
5/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:54"]Ota asia esille. Raskaus on jo aika pitkällä ja pitäähän miehenkin nyt jotenkin osoittaa kiinnostusta. Varsinkin kun vauva on suunniteltu ja lapsia on ennestäänkin. Onnea raskaudestasi!
[/quote]
Ei ollut suunniteltu.

Vierailija
6/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei miehesi lasta olisi halunnut niin tollanen meininki ei vetele. Jos ei olisi halunnut kolmatta lasta niin protestiaika meni jo, sori nyt vaan. Ei miehen varmaan samalla tavalla tarvitse enää kolmannen raskauden kanssa myötäelää mutta kyseessä on kuitenkin teidän yhteinen lapsi. Kysyt siltä että onko jo ehtiä tottua ajatukseen raskaudesta ja jos ei niin mikä voisi auttaa. Älä nyt alota sillä erokortilla keskustelua, miehen täytyy itse pystyä siitä puhumaan jos sellainen ajatus kummittelee jossain taustalla. Ongelmathan eivät silloin ole tulevassa vauvassa vaan teidän suhteessa.

Vierailija
7/7 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, olis kannattanut ukon käyttää kumia. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi