Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö muita ostaa alkoholia kaupasta?

Vierailija
16.10.2021 |

Taas valmistaudun henkisesti ostamaan packin juotavaa illaksi.
On mukavaa viikonloppuisin ottaa hiljakseen ja käydä saunassa. Ahdistaa vaan nuo kauppakäynnit...

Mietin kaupassa, että näkyykö tuttuja missään. Hävettää niin paljon ja nappaan nopeasti juotavani. Pää alas painuneena jatkan matkaani enkä katso ketään silmiin. Ryntään kassalle ja lähden kiireellä pois. Kamalaa. Sitten huokaisen kun pääsen kotiin.

En kyllä muista taida ajatella yhtään mitään mitä ostavat. Itseäni ahdistaa vain. Kai se on jotain sisäistä syyllisyyttä. Miten siitä pääsee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, en osta alkoholia enää joka päivä kuten ennen. Pari kertaa vuodessa haen muutaman lahjapullon Alkosta eikä hävetä vähääkään.

Vierailija
2/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän kun 24 packin kanssa kävelee siellä. Joku 6 päcki ei hävetä mutta se riittää vain yhdelle illalle.

Eniten hävettää hakea Alkosta se iso viskipullo joka viikko, varsinkin kun usein sama myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut alkoholia 2,5 vuoteen lainkaan.

Vierailija
4/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hävetä ostaa kaupasta yhtään mitään. Kaikkihan siellä on myytäväksi tarkoitettua, miksi sitten ostamista pitäisi hävetä?

Ehkä kaupan pitäisi sitten hävetä että myyvät alkoholia :D

Vierailija
5/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä hävettänyt. 

Vierailija
6/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla alkoholistien ongelmaa tuo.

Vierailija
7/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n tiedä miten myyjät voivat myydä ihmisille alkoholia ja tupakkaa. Voisiko joku myyjä selittää? Myyjähän myy välineet, joilla ihminen tuhoaa itsensä.

Vierailija
8/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo tuttu alkon myyjien kanssa. Naureskelevat vain kun haen pullon, monta kertaa viikossa. Mähän kannatan niiden työpaikkaa. Ilman asiakkaita ei olis töitä.