Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiallista tietoa syrjäytyneistä nuorista:

Vierailija
16.10.2021 |

Mistä niitä tulee? Sosiaalitaidoiltaan huonoja, itsekseen olevia, pois vetäytyviä, huonosti käyttäytyviä? Siis niitä joita tämän palstan äitien kodeista näkyy löytyvän enemmän kuin pölykissoja? Kasvavatko ne mt-ongelmista kärsiville äideille? Vai onko niitä tavallisissa perheissä? Kuinka on mahdollista, että esimerkiksi minä en tunne ainoatakaan? Sukumme on ihan tavallinen suku, emme ole mitään erikoista, meitä on paljon, eikä yhtään syrjäytynyttä ole joukossa. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen syrjäytynyt? Koska haluan. En halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa, varsinkaan naisten. Nainen seksuaalisesti ahdisteli minua, minkä vuoksi pelkään naisia. Miesten kanssa en tule juttuun, koska en ole kiinnostunut ns. "miehisistä" jutuista. Minun on paradta olla yksin.

Vierailija
2/4 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tunnen isiä jotka ovat onnistuneet pilaamaan lapsensa.

Sosiaalisuus paskimmillaan on nokkimisjärjestys jossa öykkärit kerää pisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin sukulaisiini kuuluu yksi. Hänellä on todennäköisesti jotain autismin kirjoon liittyvää häiriötä, mitä ei viime vuosituhannen Suomessa ole tunnistettu. Pienistä ongelmapuroista kasvoi lopulta iso järvi. Kaverittomana ei saanut sosiaalisia taitoja kehitettyä. Se on vaikuttanut mm. työnsaantiin. Kun ei ole työkokemusta, ei saa koulutukseen liittyvääkään työtä.

Perheessä ei ole mt-ongelmia.

Vierailija
4/4 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydintuhoperhe se paras perhe...

🤭