naapuri ramppaa tupakalla tunnin välein
vanha kerrostalo ja ärsyttää kun koko ajan kuulee naapurin oven ja rapun oven käyvän, yötä myöten välillä, taitaa olla työtön aina kotona ja röökillä juoksemassa. kehtaisiko valittaa?
Kommentit (17)
Taidat säkin olla työtön ja vailla tekemistä kun elämässä ei oo muuta sisältöä kuin naapurin röökillä ravaaminen? Ja ei, en itse polta ( olen raskaana)
Teen töitä kotona ja joo käyn aika usein parvekkeella tupakalla. Ei ne naapurin vauvan kakkavaipat kamalan kivalta haise. Säilöö roskiaan parvekkeellaan. Onneksi on kylmä ja talvi niin eivät ihan hirveästi löyhkää. Ja samaisen naapurin teinin popitukset ovat päivästä toiseen samoja... Kerrostaloelämää.
Mulla oli aikanaan yksi naapuri jonka tupakansavuista olisi voinut asettaa kellon minuutin tarkkuudella oikeaan :) Liekö tuolla tarkka sisäinen kello vai kävikö se oikean kellon perusteella tupakalla tasan tunnin välein.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:26"]
Mistä meinasit valittaa? Siitä, että liikkuu käytävässä liian usein?
Tosin valita vain, saadaan ennakkotapaus etukäteen, koska tuotahan se sitten on, jos parveketupakointi kielletään.
[/quote]
Kyllä tuo idioottimainen tapa kitkettyä saadaan, älä huoli.
Miksi ette muuten tapa itseänne jollain nopeammalla tavalla kun myrkyllistä savua hengittämällä? Se on niin saatanan typerän näköistäkin.
Onko teillä jokaisella asukkaalla joku rapussa liikkumiskiintiö jonka naapurisi on ylittänyt vai mistä ihmeestä sä ajattelit valittaa?
Ei kannata. Siitä ei ole mitään hyötyä koska rappukäytävässä saa liikkua.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:36"]
Mulla oli aikanaan yksi naapuri jonka tupakansavuista olisi voinut asettaa kellon minuutin tarkkuudella oikeaan :) Liekö tuolla tarkka sisäinen kello vai kävikö se oikean kellon perusteella tupakalla tasan tunnin välein.
[/quote]
Olisit valittanu ku ihan liian tarkkaan kävi tunnin välein.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:36"]
[/quote]
Olisit valittanu ku ihan liian tarkkaan kävi tunnin välein.
[/quote]
Ei se häirinnyt sinänsä. rupesin vaan ihmettelemään yhdessä välissä, kun kello oli aina minuutilleen saman verran yli tasatunnin kun ikkuna kolahti ja savua rupesi tulemaan. Tätä siis parin vuoden ajan tunnista toiseen aina kun tuo oli kotona ja minä kotona havaitsemassa :)
Valivalivali!! eikö teillä jumalauta ole muuta tekemistä kun valittaa?? Laita tulpat korviin jos yölllä heräät siihen! Tai valitatko postin saapumisestakin kun laatikko posahtaa?? IHan oikeasti, mikä teitä vaivaa? Muuta jumalauta maalle jossa saat olla rauhassa ilman että tupakoitsijat häiritsee!!!!!!!!!!! Meen tupakalle..
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:48"]
Valivalivali!! eikö teillä jumalauta ole muuta tekemistä kun valittaa?? Laita tulpat korviin jos yölllä heräät siihen! Tai valitatko postin saapumisestakin kun laatikko posahtaa?? IHan oikeasti, mikä teitä vaivaa? Muuta jumalauta maalle jossa saat olla rauhassa ilman että tupakoitsijat häiritsee!!!!!!!!!!! Meen tupakalle..
[/quote]
Tässä taas käytännön esimerkki siitä huomaavaisesta tupakoijasta jota ne tupakoijat aina jaksavat mainostaa.
Ja sitte? Taidat itekki olla aina kotona vailla muuta elämää ku noin tarkkaa tiiät ja jaksat olla kiinnostunu... Oisko sellanen naapuri parempi mikä huudattaa musiikkia ympäri yötä tai pitää bileitä..? Oikeesti hohho...
Se varmaan dokaa, ni spaddut maistuu tiuhaan.
Ramppaan mäkin. Tosin parvekkeella. Olen kylläkin ahdistunut ja yksinäinen.
Mistä meinasit valittaa? Siitä, että liikkuu käytävässä liian usein?
Tosin valita vain, saadaan ennakkotapaus etukäteen, koska tuotahan se sitten on, jos parveketupakointi kielletään.
Tästä ei voi edes syyttää virolaisia raksamiehiä eikä YIT:n ja Skanskan paskaa laadunvalvontaa. Itseäni häiritsee enemmän se että joka vitun sorkka, kynnelle kykenevä sekä muutenkin täysin vajakki perhe duunailee kaikkea paskaa siellä neljän seinän sisuksissa.
On kaiken maailman kullinlutkutusta, pillun nuolemista, peppuseksiä, paskan puhumista, mukamoraalista elämää, tupakoinnin, kaljanjuonnin paheksumista, normielämää, huonosti käyttäytyviä vitun äpäröitä yms.
Kyllä: ramppaan edelleenkin siellä partsilla röökillä vaikka 24/7, ja vitut siitä vaikka olisitte taloyhtiön puheenjohtajia. Up yours.
Sama täällä. Asun huonosti äänieristetyssä kaupungin wt-vuokratalossa.