mitä tehdä kun mies käyttäytyy ryöhkeästi päivästä toiseen?
Olemme seurustelleet reilut pari vuotta, muutto yhteen tuli puolisen vuotta sitten. Mies on minua muutamia vuosia vanhempi ja selvästi paljon voimakkaampi persoona kuin minä. Kohtaan huutoa päivästä toiseen. Kuulen olevani mm. Vitun tyhmä, idiootti, kun teen asioita joita mieheni ei siedä. Esimerkiksi jos tiskit on laitettu hänen mielestään väärin niin siitä huudetaan minulle. Kuulemma olen niin typerä että minulle ei uppoa kuin huutaminen. Mies Ei halua olla ystävieni kanssa tekemisessä koska häntä ei kiinnosta ja koska he eivät kuulemma kuulu meidän parisuhteeseen. olen saanut tavata hänen vanhempansa mutta hän ei vie minua sukulaisille koska ei jaksa sitä lässytystä kuulemma mikä asiasta tulee. Hänen mielestään olen tosikko ja herkkä kun en ymmärrä esimerkiksi vitsiä että "kyykkäisit enemmän niin tulis pyöreämpi perse." olen hyvässä kunnossa ja ihan nättikin, en tiedä miksi siedän tätä käytöstä. Koitan vaan uskotella itselleni että kun mies sanoo että rakastaa niin Se korvaa kaiken. Olenko typerä jos vielä jään tähän suhteeseen ? Olemme puhuneet tulevaisuudesta lapsista yms. Mutta en vaan ymmärrä voiko toisen antaa päivittäin huutaa asioista? Välillä tulee anteeksipyyntö välillä asia käännetään niin että hänellä on huutamiseen täys oikeus.
Kommentit (25)
Älä jää suhteeseen tuollaisen miehen kanssa joka ei tunnu arvostavan sinua toppaakaa, ansaitset paljon parempaa. Itsekin olen ollut nyt kaksi vuotta suhteessa ja vuosi asuttu yhdessä. Minulla on täysin päinvastainen tilanne poikaystävä ei esim ole koskaan huutanut minulle mistään tai muutenkaan ollut ilkeä. Ei tuollainen idiootti kuin sinä kuvailit muutu.
Lähde ap! Olet sokeutunut omalle tilanteellesi. Et ansaitse tuollaista kohtelua, ei kukaan ansaitse. Kaikissa suhteissa on välillä riitoja ja saattaa olla, että tulee sanottua rumasti, mutta tuo ei ole normaalia! Oma mieheni ei koskaan ole ollut minulle noin ilkeä! En osaa edes kuvitella, että mies alkaisi huutaa minulle kurkun tai jonkun kukan takia.
Miks kukaan ansaitsisi tuollaista kohtelua? Toi miehes on ihan sekopää narsisti. Pakkaa kamasi ja nopeasti. Tein saman ja paras ratkaisu ikinä. Tunnen kerrankin pitkästä aikaa olevani oma itseni ja elämäniloinen, joskus on pakko ajatella myös omaa parasta.
Lähde!!! Todennäköisesti itsetuntosikin paranee lähdön myötä ja saat hommattua uusia ystäviä jne :) Tsemppiä!!
Edellinen kirjoittaja on oikeassa. Mies voi todellakin heittäytyä hankalaksi, lievästi ilmaistuna. Valmistele lähtösi huolella, varaudu siihen että mies yrittää kostaa.