Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annatte pph:lle joulumuistamiseksi?

Vierailija
14.12.2014 |

Kysymys olikin jo otsikossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin. Joku lahjakortti olisi ajatuksena ihana, mutta kiusaantuuko hoitaja, jos lahjan summa on niin iso? Tai sitten viedään viinipullo (päiväkotiin en ehkä veisi, mutta hoitaja tuttu) ja joulukukka.
Viime vuonna vietiin Finnkinon lahjaliput ja jotain muutakin. Ajattelin, että voivat mennä sitten leffaan vaikka koko perhe. Noin pph-palkat on ihan naurettavia, ja jos on kaksi ala-asteikäistä lasta, niin tuollaisetkin jutut viedän ison osan kassasta.

Vierailija
2/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin viedä sellaisen herkkukorin. Mietin vaan et onko olemassa jotain av:n etikettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan joka kk palkan

Vierailija
4/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viedä jotain laihduttaja-ystävällistä herkkua, vaikka kuivahedelmiä. En tiedä onko se hoitaja varsinaisesti laihikselle, mutta oletan niin. En kuitenkaan halua viedä liian laihdutusta alleviivaavaa lahjaa. Käyttötavarat eivät käy, meillä on niin erilainen maku.

Vierailija
5/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi pph juuri pitkälle sairauslomalle :( haluan silti muistaa häntä niinkuin edellistäkin pph:ta... Vien varmaan joulukukan ja jotain muuta pientä. Aiemmin on tullut vietyä kukka, omatehtyä sinappia, milloin mitäkin. Ja kyllä, olen hänen palkanmaksajansa, mutta silti haluan muistaa jouluna muutenkin kuin toivottamalla hyvää joulua.

Vierailija
6/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni hoitoon 24.12 klo 8-15 :D

Vierailija
7/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:50"]Maksan joka kk palkan
[/quote]

Ai jaa. No me ei täällä Suomessa kyllä oikeastaan makseta kuin murto-osa. Itse en maksa edes sitä, koska opiskelen.

Vierailija
8/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:52"]Ajattelin viedä jotain laihduttaja-ystävällistä herkkua, vaikka kuivahedelmiä. En tiedä onko se hoitaja varsinaisesti laihikselle, mutta oletan niin. En kuitenkaan halua viedä liian laihdutusta alleviivaavaa lahjaa. Käyttötavarat eivät käy, meillä on niin erilainen maku.
[/quote]

Kuivahedelmät eivät ole laihduttajien ruokaa. Vie jotain muuta kuin syötävää.

Vierailija
9/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Pph ja oli ihana saada lapsen Askartelema joulutaulu :) edelleen joka joulu laitan seinälle.

Vierailija
10/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että joku kokee maksavansa pph:n palkan? Ihan järkyttävää puusilmäisyyttä ja itsekkyyttä.
Minä arvostan hoitajaamme ja haluan sen tuoda mm. joulumuistamisella esille. En keksi tällä hetkellä juurikaan tärkeämpää tehtävää kun oman rakkaan lapseni kasvattaminen. Ja meillä lapsi on viikolla enemmän hoitajalla kuin vanhemmilla. Melkoinen vastuu. Ja mihin palkkaan! Helsingissä ainakin homma menee niin hölmösti, että palkkaa saa jotenkin sen mukaan kuinka täysiaikaista ja osa-aikaista on. Ja tiedän hoitajia, joilla ei edes ole täyttä määrää lapsia, vaikka haluaisi. Silloin korvaus mielestäni aika lailla samasta työstä on pienempi. Nimittäin en usko homman juuri helpottuvan,  oli hoidossa neljä täyspäiväistä kuin 3 täyspäiväistä ja yksi osa-aikainen. Samat aktiviteetit on suunniteltava ja ruoat tehtävä. Neljä menee siinä missä kolme.

Jos ette arvosta lapsenne hoitajan työtä, niin ilmeisesti ette pidä arvokkaana sitä mitä hänellä on hoidettavaan?

Vierailija
11/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:16"]Vai että joku kokee maksavansa pph:n palkan? Ihan järkyttävää puusilmäisyyttä ja itsekkyyttä.
Minä arvostan hoitajaamme ja haluan sen tuoda mm. joulumuistamisella esille. En keksi tällä hetkellä juurikaan tärkeämpää tehtävää kun oman rakkaan lapseni kasvattaminen. Ja meillä lapsi on viikolla enemmän hoitajalla kuin vanhemmilla. Melkoinen vastuu. Ja mihin palkkaan! Helsingissä ainakin homma menee niin hölmösti, että palkkaa saa jotenkin sen mukaan kuinka täysiaikaista ja osa-aikaista on. Ja tiedän hoitajia, joilla ei edes ole täyttä määrää lapsia, vaikka haluaisi. Silloin korvaus mielestäni aika lailla samasta työstä on pienempi. Nimittäin en usko homman juuri helpottuvan,  oli hoidossa neljä täyspäiväistä kuin 3 täyspäiväistä ja yksi osa-aikainen. Samat aktiviteetit on suunniteltava ja ruoat tehtävä. Neljä menee siinä missä kolme.

Jos ette arvosta lapsenne hoitajan työtä, niin ilmeisesti ette pidä arvokkaana sitä mitä hänellä on hoidettavaan?

[/quote]

Lässynlässynlää