Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa seurustelua kannattaa kertoa naiselle että minulla on lapsi Thaimaassa?

Vierailija
15.10.2021 |

Seurustelua useampi kuukausi ja asiat näyttävät menevät hyvin, suhde siirtymässä vähän vakavemmaksi. Mulla on Thaimaassa 6v lapsi.. Tuli railastettua vähän liikaa nuorena. Käyn lapsen luona 1-2 kertaa vuodessa.

Missä kohtaa on hyvä kertoa nykyiselle naisystävälle?

M31

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt kertoa jo, vai eikö aiemmista suhteista ja elämästä ole mitään juteltu?

Vierailija
2/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kuukauden jälkeen. Kun suhde vaikuttaa vakavammalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi tänään Thaimaa nousee esiin useammassakin ketjussa. Joku voisi jopa kuvitella, että tämä avaus on keksitty niiden aiempien pohjalta ;-)

Vierailija
4/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis pitänyt kertoa jo, vai eikö aiemmista suhteista ja elämästä ole mitään juteltu?

Kaikkea ei kannata / tarvitse kertoa heti.

Vierailija
5/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhäistä.

Vierailija
6/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Eli nyt heti. Aika hyvän supliikin tarvitset, jotta pystyt selittämään, miksi et ole kertonut aiemmin.

Vierailija
7/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei kannata / tarvitse kertoa heti.

Ei ekana iltana mutta monta kuukautta on liikaa.

Vierailija
8/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi käyttää kondomia . Eikä ne kaikki ole teidän lapsia vaikka niin väittää rahan takia .

Vierailija
9/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian myöhäistä.

Toi on vähän sama asia kuin minulla.Serustelin 7v. Leskimiehen kanssa! Kun selvisi on vaimo ja oliko 6 lasta Turkissa! Se oli siinä.Samoin käy sinulle,vaikka 1 lapsi.Et ole ollut rehellinen.Olet kieltänyt oman lapsesi, salaanmalla lapsen! Kertoo jo paljon sinusta ihmisenä.

Vierailija
10/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten olisi ollut hyvä kertoa, nyt mitä pidempään asiaa venyttää sitä huonommaksi tilanne muuttuu.

Mutta kun kerrot vaikka, että tuo on arka paikka ja on nolottanut ottaa asiaa esille, niin eiköhän se siitä.

Jos taas kumppaniehdokkaalle on alkujärkytyksen jälkeen iso ongelma että on lapsi tai se että lasta tapaa ei-korona-aikana säännöllisesti on ongelma, uusi kumppani ei ehkä ole sitten oikea.

Vierailija
11/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse kertoa. Sama kuin ei naisen tarvitse paljastaa monenko miehen kanssa on maannut.

Vierailija
12/12 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt vieläkin Thaimaassa siis? Jos se oli joku yhden illan juttu. Epäilen että itsekin olen saattanut parin Thaikun pistää paksuksi lomamatkoilla mutta ei ole mun ongelma enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän