Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus aamulla herätessä joutunut miettimään että mikä viikonpäivä nyt on?

Vierailija
15.10.2021 |

Siis ilman että on ryypännyt tai käyttänyt jotain aineita edellisenä iltana

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Kotiäitinä ei niin päivällä väliä eikä perässä pysy.

Vierailija
2/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, useinkin. Eikö se ole ihan normaalia? Toisaalta, joskus jos on paljon töitä, ne ovat heti aamulla herätessä mielessä ja tietää viikonpäivänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta vuosilukua mietin vieläkin

Vierailija
4/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On . Ulkomaan matkalla kun mentiin maasta toiseen nopeasti . Siinä menee sekaisin hotellien nimet osoitteet ja päivät. Ibitsalta Las palmasiin .

Vierailija
5/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa vielä työpäivän aikanakin olen ollut sekaisin päivästä.

Vierailija
6/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN !Eikö puhelin sinua herätä? j näkisit päivän ja kellon ajan? Jos ei hyvä,Et oleF.B./ insta/ rippuvainen!

Vierailija
7/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa vuodenajasta on ollut epäselvyyttä. Joskus päivälläkin.

Vierailija
8/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkalluna ei päivien nimillä niin suurta väliä, tapahtumat erottavat päivät toisistaan.

-Kallu-Pro-

Vierailija
9/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vasta on viimeksi kahdesti sakannut päivät. Viime sunnuntaina luulin ensin että on maanantai. Sitä ennen torstaina luulin aamulla että on perjantai. Kerran vuosia sitten talvella meni yö ja päivä sekaisin. Luulin että on iltapäivä. Kello oli noin neljä. Laitoin ruuan tulemaan. Sitä odotellessa laitoin telkkarin päälle. Silloin tajusin että on aamu-yö.

Vierailija
10/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ja joskus yöllä herätessä kesken unien en tiedä onko arki vai viikonloppu. Joskus olen herännyt yöllä tunnin unien jälkeen ja mielestäni on ollut aamu. Kyllä, olen ylirasittunut.

Vierailija
11/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en aina muista mikä vuodenaika on. Joskus aikoinaan kun oli vielä niitä pankkikorttihöyliä, niin nimeä kirjoittaessa en yht'äkkiä muistanut nimeäni. Tosin mulla on dissosiaatiohäiriö, en tiedä liittyykö siihen. Välillä en muista ikääni ja saatan ajatella olla 10 vuotta vanhempi tai sitten en yksinkertaisesti muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän