Yhdistävä tekijä miehissä, joista kiinnostun
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vittumainen luonne
Kiva
Harmi kun toi ainut kiinnostava piirre minussa, aina saan tuottaa pettymyksen.
Niin paljon yhdistäviä tekijöitä että ihan huvittaa. Mulla on tosi selkeä miestyyppi.
Päihdeongelma ja persoonallisuushäiriö.
Kaljuus. Komeina pitämäni näyttelijät ja muut julkkikset ovat aina olleet ihan eri näköisiä. Mutta sitten oikeassa elämässä kaikki ihastukset on olleet kaljuja. En tiedä miksi.
Oman tiensä kulkijoita. Puheliaita mutta eivät vietä aikaa poika/miesporukoissa. Yksikään ei istu toimistossa. Ei niin että toimisto olisi mikään ongelmaa mulle, mutta näin nyt vaan on käynyt.
Vaikeus löytää selkeää omaa paikkaa valmiissa maailmassa, mutta selviäminen asian kanssa ja oman työn luominen itse itselleen.
Vahva eläinrakkaus. Nää miehet heittäytyy lattialle kissan tai koiran kanssa ensinäkemältä.
Hyvä huumorintaju ja keskustelutaito.
Muuten on ollut pitkää ja pätkää, rokkitukka ja kaljua, suomalaista ja ulkomaalaista, urheilullista ja luikkua. Aika monella ollut joku visuaalinen harrastus, mutta ei kaikilla. Kaikki on tykänneet matkustelusta.
No ap, huomaa että he ovat vain niitä miehiä, jotka kiinnostavat VAIN SINUA!
Kaikilla suomalaisilla naisillä on omat kriteentinsä niille miehille, joiden kanssa he haluavat ja alkavat pariutua, ja joille he haluavat lapsia.
Sun kriteerisei miehelle, ovat vain sun omia krieerejä, eivät kaikkien muiden suomalaisten naisten arvoasteikkoja.
Mitä erilaisemmat miehet ja naiset voivat mennä avioliittoon ja perustaa perheen, ja saada lapsia.
Tällöin on kysymys toisesta välittämisestä niin voimaakkaasti, että haluaa sitoutua häneen.
Ulkönäöllä, koulutuksella, ammatilla tai jykevällä leualla tai pituudella tai painolla tai leveillä hartioilla ei ole mitän tekemistä sen kanssa.
Kysymys on tunteesta, siitä upeasta asiasta, että molemmat kokevat sen rakastaa toista niin helvetin paljon, että haluaa sitoutua häneen koko elämäkseen.
Tätä perusasiaa sinä ap et ole käsittänyt etkä sisäistänyt.
Johtunee siitä, että vastaasi ei ole tullut yhtään sellaista henkilöä, joka olisi rakastanut sinua pyyteemättömästi, vain sinua, sellaisena ihmisenä kuin olet.
Etkä myöskään itse olet kokenut ketään ihmistä kohtaan niin suurta rakkautta, että olisit hyväksynyt hänet sellaisena kuin hän, ihan aitona ihmisenä.
Onnellisimmat avioliitot syntyvät juuri siitä, että se rakas hyväksytään kaikkine puutteineen ja virheineen päivineen, kokonaisena ihmisenä.
Eikä yritetä muuttaa toista ihmistä itsensä kaltaiseksi klooniksi ja sellaiseksi ihmiseksi, jonka toisen HALUAISIN OLEVAN.
Syvä rakkaus ja sellainen toisesta väkevästi ja voimaakkasti välittäminen, pitää avioliitot voimassa myös niinä liiton kaikkein vaikeimpina aikoina. Myös silloin jos silloin, jos puoliso sairastuu vakavasti.
Rakkaus on suurin ja maailmoja tunnne ja asia, ja ainoa asia joka muuttaa ja järisyttää koko maailman totaalisesti.
Historia todistaa tämän.
Upea kommentti tuo nro 13/13.
Mutta ikävä kyllä luulen, että vain harva just nyt palstalla ja juuri tässä ketjussa käsittävät, mitä kommentoija sanoo.
Ja mikäpä minä olen sitä arvostelmaan?
Mutta aivan omasta hlökohtaisesta kokemuksesta elämästä voin sanoa ja todistaa sen.
Että rakkaus ja toisesta syvästi välittäminen on yksi tämän maanpäällisen elämän parhaista ja upeimmista kokemuksista, mitä ihminen voi kokea.
Tottahan ymmärrän että ihmisiä moneksi, kenties jotkut ihmiset eivät edes koskaan kaipaakaan ketä rinnalleen, eivätkä edes etsi toista ihmistä kumppaniksi, eivätkä halua jälkeläsiä jättää tähän maailmaan.
Se on heidän oma valintansa ja kenties jo syntymässä jo saadut geenit säätelevä ihmisen elämää ja valintoja.
Olen näköjään palstan gigolo. Leveät hartiat, v-mäinen luonne, kalju ja eläinrakkaus. Otan vastaan kaiken makean..
mies53v
Typerä jakorasiat olet ap.
Ps: minulla on leveät ja miehekkäät hartiat.
-älykkyys, jos selität heille jonkun asian vertauskuvan kautta niin he tajuavat seän.
-musikaallisuus
-ovat opiskelleet omaa alansa pitkälle.
-hallitsevat tunteensa.
-vahvat arvot.
-oman tiensä kulkijoita.
-harkittu puhe.
-hyvä huumori, nauraa hyville jutuille.
- eivät yritä hallita tai manipuloida.
-vastuun kantajat.
-tavarat ja asiat järjestyksessä.
-touteuttavat enemmän ideoita kuin kehittävät niitä. Esim mitä tehdään viikonloppuna.
-tosi avoimia erilaisille ehdotuksille.
-tuntevat omat rajansa ja toisen, sekä kunnioittaa niitä.
-todella itsenäisiä
-anteliaita.
Oho. Otanta ei ollut suuri mut silti tuli aika paljon yhtäläisyyksiä. En oo aikasemmin tajunnut. Ja tätä voisi vielä jatkaa..
Paksu lompakko ja valtava peenis.
Vierailija kirjoitti:
No ap, huomaa että he ovat vain niitä miehiä, jotka kiinnostavat VAIN SINUA!
Kaikilla suomalaisilla naisillä on omat kriteentinsä niille miehille, joiden kanssa he haluavat ja alkavat pariutua, ja joille he haluavat lapsia.
Sun kriteerisei miehelle, ovat vain sun omia krieerejä, eivät kaikkien muiden suomalaisten naisten arvoasteikkoja.
Mitä erilaisemmat miehet ja naiset voivat mennä avioliittoon ja perustaa perheen, ja saada lapsia.
Tällöin on kysymys toisesta välittämisestä niin voimaakkaasti, että haluaa sitoutua häneen.
Ulkönäöllä, koulutuksella, ammatilla tai jykevällä leualla tai pituudella tai painolla tai leveillä hartioilla ei ole mitän tekemistä sen kanssa.
Kysymys on tunteesta, siitä upeasta asiasta, että molemmat kokevat sen rakastaa toista niin helvetin paljon, että haluaa sitoutua häneen koko elämäkseen.
Tätä perusasiaa sinä ap et ole käsittänyt etkä sisäistänyt.
Johtunee siitä, että vastaasi ei ole tullut yhtään sellaista henkilöä, joka olisi rakastanut sinua pyyteemättömästi, vain sinua, sellaisena ihmisenä kuin olet.
Etkä myöskään itse olet kokenut ketään ihmistä kohtaan niin suurta rakkautta, että olisit hyväksynyt hänet sellaisena kuin hän, ihan aitona ihmisenä.
Onnellisimmat avioliitot syntyvät juuri siitä, että se rakas hyväksytään kaikkine puutteineen ja virheineen päivineen, kokonaisena ihmisenä.
Eikä yritetä muuttaa toista ihmistä itsensä kaltaiseksi klooniksi ja sellaiseksi ihmiseksi, jonka toisen HALUAISIN OLEVAN.
Syvä rakkaus ja sellainen toisesta väkevästi ja voimaakkasti välittäminen, pitää avioliitot voimassa myös niinä liiton kaikkein vaikeimpina aikoina. Myös silloin jos silloin, jos puoliso sairastuu vakavasti.
Rakkaus on suurin ja maailmoja tunnne ja asia, ja ainoa asia joka muuttaa ja järisyttää koko maailman totaalisesti.
Historia todistaa tämän.
Tajusiko joku tän pointin ja miten se liittyy tähän keskusteluun? Joillain ihmisillä on poikkeuksellinen taito kirjoittaa pitkiä ja runollisia kirjoituksia, joiden sisällön arvo on 0...
Oikeen iso peenis.