Alkusyksystä lapset piti viedä joka nuhasta koronatestiin, mutta nyt he eivät pääse testiin vaikka olisivat tosi kipeitä
Kommentit (14)
Miten nopeasti ohjeet muuttui! Yhdellä viikolla pienistäkin oireista pakko mennä testiin ja seuraavalla viikolla ei pääse vaikka oisi kuume ja yskä!
Pääministeri päätti että korona on ohi eikä testejä enää tarvita.
Kun ei testata ei tule tartuntoja. Nerokasta.
Eikö tosiaan pääse?Käsitin hallituksen puheista, että kaikkien halukkaiden oireisten pitäisi päästä? Meillä on 12v poika päässyt, viime viikolla, vaikka oli lievät oireet.
Ostin itse varuiksi kyllä antigeenitestejä kotiin. Ne ovat kuitenkin kohtuullisen hyviä nekin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan pääse?Käsitin hallituksen puheista, että kaikkien halukkaiden oireisten pitäisi päästä? Meillä on 12v poika päässyt, viime viikolla, vaikka oli lievät oireet.
Ostin itse varuiksi kyllä antigeenitestejä kotiin. Ne ovat kuitenkin kohtuullisen hyviä nekin.
Taitaa vaihdella tosi paljon paikkakunnittain. Oulussa ei pääse jos ei tiedossa olevaa altistusta ja jos perheen aikuiset on rokotettu. Eihän niissä satojen oppilaiden kouluissa voi olla mitään tartuntariskiä...
Miksi niitä pitäisi olla koko ajan viemässä testiin?
Tavallinen nuhakuume niin lepäävät pari päivää koulusta/tarhasta kotona.
Oulussa näin. Iikka Kivi @Koomikkokivi kirjoittaa Twitterissä
Tytär on käynyt 12 h sisään kahdesti päivystyksessä flunssaan liittyvän pahan hengenahdistuksen kanssa.
Koronatesti otettiin toisella kerralla ja silloinkin pyynnöstä.
Kysymys: miten huonona lapsen pitää päivystykseen tulla, että "testataan tarvittaessa" -kriteeri täyttyy?
En ylipäätään tajua tätä kuviota.
Vielä pari kuukautta sitten lapset piti testata jos heillä valuu räkä. Nyt ei testata, vaikka happi ei kulje.
Lapsia ei ole rokotettu. He eivät ole paremmassa turvassa kuin aiemmin.
Miten käytäntö voi muuttua näin totaalisesti?
Vituttaa.
Ihan järkevää. Sen sijaan hysteerikkomammojen jatkuva vuodatus kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin itse varuiksi kyllä antigeenitestejä kotiin. Ne ovat kuitenkin kohtuullisen hyviä nekin.Mikä paikkakunta?
Espoo, ainakin viime viikolla täällä siis pääsi helposti koronatestiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei päässyt 6v.
tämä siis kanta-hämeessä forssassa.
lapsella oli kuumetta ja kurkkukipeä . Käskettiin parantua kotona, ja mennä päivystykseen jos kuume nousee yli 40
Nii-i.. Ja työnantaja pommittaa, et pitäs tulla töihin jo. Eipä tuota isovanhempaakaan viitsi hälyttää hoitamaan, kun ei ole varma.