Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biseksuaalit?

Vierailija
13.12.2014 |

paras ystäväni kertoi juuri olevansa bi. Olemme tunteneet kakaitoista vuotta. Yöpyneet työmatkoilla samassa huoneessa. Jaettu kaikki salaisuudet. Suhteista. Elämästä. Nyt on tilanne muuttunut. Vai onko? Biseksuaalit? Miten te suhtaudutte nais/miespuolisiin YSTÄVIINNE?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole muuttunut. :) Sama ihminen se on kuin aina ennenkin. Itse biseksuaalina suhtaudun ystäviin ihan niin kuin muutkin. Ei me nyt jokaiseen tunneta mitään sellaista vetoa.

Vierailija
2/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kylläkin homo, joka on joskus nuoruudessaan tyttöönkin ihastunut, mutta itse sanoisin että ihan normaalisti varmaan suhtautuvat kavereihinsa. Miten sinä suhtaudut vastakkaista sukupuolta oleviin kavereihisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroilla ei voi olla toista sukupuolta olevia ystäviä, homoseksuaaleilla ei voi olla samaa sukupuolta olevia ystäviä, ja biseksuaaleilla ei voi olla ystäviä ollenkaan, koska ne on biSEKSUAALEJA eli kiinnostuneita kaikista sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
4/4 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:47"]

paras ystäväni kertoi juuri olevansa bi. Olemme tunteneet kakaitoista vuotta. Yöpyneet työmatkoilla samassa huoneessa. Jaettu kaikki salaisuudet. Suhteista. Elämästä. Nyt on tilanne muuttunut. Vai onko? Biseksuaalit? Miten te suhtaudutte nais/miespuolisiin YSTÄVIINNE?

[/quote]

Kuten joku viisas joskus sanoi(varmaan tällä foorumilla); 
"ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä", tjsp.... -todella hyvin tokaistu!!!
Ego pyrkii tekemään kaiken ihmiselle vaikeaksi. Ihminen luulee kuuntelevansa "järkipuhetta" päässään, mutta tuntee toisin. 
Kyse on valinnoista, mikäli kuuntelee egoaan ja toimii sen mukaan, joutuu kuuntelemaan sitä jatkossakin, sillä ego haluaa vahvistua. 
Mikäli ihminen toimii tunteidensa ja intuitionsa perusteella, ego kuihtuu pois ja ihminen voi olla vapaa "äänistä".