Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain kokemusta pahoinpitelytuomioista?

Vierailija
15.10.2021 |

Koitin netistä löytää, mutten löytänyt.
Onko käsitystä/kokemusta millaisen tuomion voi saada jos on murtanut toiselta ranteen?

Entä millaiset korvaukset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä sai ehdollista viiden vuoden koeajalla, mursi kasvoistani luita. Minulla ei ollut vaatimuksia, Oikeudenkäyntikulut ym. hän toki joutui maksamaan.

Vierailija
2/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä sai ehdollista viiden vuoden koeajalla, mursi kasvoistani luita. Minulla ei ollut vaatimuksia, Oikeudenkäyntikulut ym. hän toki joutui maksamaan.

No juu kasvot on varmasti pahempi kuin ranne. Siksi juuri mietin että tuleeko siitä tuomiota ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu kasvot on varmasti pahempi kuin ranne. Siksi juuri mietin että tuleeko siitä tuomiota ollenkaan.

Jos on murtumia, niin kyllä.

Vierailija
4/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aikoinaan läpi törkynä, kymmeniätuhansia sain ja pahoinpitelijä sai ehdollista. Riippuu ihan kuinka kiukkuisen lakimiehen onnistuu saamaan.

Vierailija
5/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni aikoinaan läpi törkynä, kymmeniätuhansia sain ja pahoinpitelijä sai ehdollista. Riippuu ihan kuinka kiukkuisen lakimiehen onnistuu saamaan.

Eikös törkeään pidä olla aina joku hengenvaara tms.

Vierailija
6/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksin mun mieheltä naaman uusiksi ja mursin kummatkin kädet. Selvisin tuomiotta kun kaverini todisti, että mies oli kännissä kaatunut portaissa.

Vierailija
7/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko saada asiallisia kommentteja kiitos

Vierailija
8/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ap se henkilö, joka aiemmin pohti rikosilmoituksen tekoa eksästään, mutta epäröi asiaa? Suosittelen soittamaan mieluummin rikosuhripäivystykseen. Heiltä saa myös lakineuvontaa.

https://www.riku.fi/palvelut/rikosuhripaivystys-116-006/

Vierailija
9/9 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ap se henkilö, joka aiemmin pohti rikosilmoituksen tekoa eksästään, mutta epäröi asiaa? Suosittelen soittamaan mieluummin rikosuhripäivystykseen. Heiltä saa myös lakineuvontaa.

https://www.riku.fi/palvelut/rikosuhripaivystys-116-006/

En ole sama. Ei kai ne tuolta kerro että paljonko tuomiota voi tuosta saada tai korvauksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän