Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan kylmyyteen kyllästyneille !

Vierailija
13.12.2014 |

Joskus tuntuu että palstan ihanat ihmiset jäävät kyynisten ja maailmaan kyllästyneiden kommenttien jalkoihin.
Haluan kertoa teille että kyllä tällä palstalla on myös paljon upeita ja hyväsydämisiä ihmisiä!

Minä kommentoin eilen erästä ketjua jossa keskusteltiin(tai ainakin yritettiin) saaduista jouluavuista. En pyytänyt keneltäkään mitään enkä olisi voinut arvata miten viestini lopulta tekee meidän joulusta paljon upeamman kuin mihin olin varautunut.

Kerroin viestissä että sain mahdollisuuden laittaa joulupuu keräykseen lapsilta lahjatoiveet ja kiitollisena mahdollisuudesta toivoinkin kahta noin 10e arvoista lahjaa. Emme tosin vielä tiedä saammeko sitä kautta lahjaa.

Kohta minulta pyydettiin sähköpostiosoitetta koska jollakin oli jäänyt kaappiin tarpeeton lahja jonka hän halusi laittaa lapselleni.

Viestin kirjoittamisesta on nyt vuorokausi ja olen saanut kolmelta ihmiseltä sähköpostiini viestin jossa meille on tarjottu jouluapua <3
Elämäntilanteeni on tällä hetkellä melko vaikea ja olenkin kiitollisena ottanut avun vastaan kertoen että meille jouluapu voi hyvin olla pienikin lahja lapselle vaikkapa kirppikseltä löytynyt lelu tai omalta lapselta pieneksi jäänyt vaate. En tiedä kuinka ikinä pystyn kiittämään niitä ihmisiä tarpeeksi!
Apu ja upea halu auttaa mikä meidän perheelle on yllättäen löytynyt av palstalta, ei unohdu minulta koskaan <3

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua!

Vierailija
2/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule, minkä ikäsiä lapsia sulla on, täältä löytyy myös ilmaista tavaraa/vaatetta, lähinnä alle 90cm tytölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sp osote?

Vierailija
4/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tyttö joka käyttää nyt koon 92cm vaatteita sekä pieni poikavauva. Eli nuo alle 90cm on tytölle jo ikävä kyllä pieniä, mutta onneksi olemme saamassa yhdeltä näistä kolmesta jouluapua tarjonneesta heiltä jotain pieneksi jääneitä vaatteita hänelle :) varmasti jotakin kautta löytyisi myös teille tarpeettomiksi jääneille vaatteille ihastunut uusi tarvitsija? :)
mammanen eli ap

Vierailija
5/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei av palstalaiset!
Meidän neiti on innostunut askartelemaan ison pinon joulukortteja ja tämä äiti ei vaan oikein tiedä kenelle tyttö niitä voisi lähettää. Vaan nyt tuli ajatus että jos joku haluaisi joulukortin lapsilleen tai jollakin on vaikkapa mummi tai pappa joka ilahtuisi itsetehdystä jouluterveisestä, lähetämme sellaisen mielellämme :)
Tänä jouluna meidän jouluapu on toisten muistamista niillä tavoin kuin voimme muistaa, toivottavasti tulevaisuudessa pystyn itse lahjoittamaan sellaistakin jouluapua mitä muut nyt tarjoavat <3
mammanen

Vierailija
6/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitteen laittamalla sähköpostiin mammanen(at)luukku.com voi sellaisen kortin meiltä saada ja varmasti tulee lähettäjällekin hyvä mieli :)

Vierailija
7/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ilo auttaa. Mukavaa, että sai mumminkin ilahdutettua samalla :)

Vierailija
8/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistin uutiskirjeitä tulemaan.

Vierailija
9/9 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:10"]Oli ilo auttaa. Mukavaa, että sai mumminkin ilahdutettua samalla :)
[/quote]

Tätä jouluapua en unohda koskaan, sen lupaan <3
Ja vielä joku päivä toivottavasti pystyn auttamaan jotakuta toista tarvitsevaa samoin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi