Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä joulukukan ostaisin?

Vierailija
13.12.2014 |

Hyasintti olisi kiva tuoksuineen. Joulutähti kaunis, mutta paikka, johon kukka tulisi on vetoinen. Amarylliksesta ei ole mitään kokemusta. Vinkkiä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelisin jouluruusua tai amaryllista. Joulutähti ja hyasintti ovat aika tavanomaisia ja moni on niille allerginen. Itselleni ostin flamingonkukan.

Vierailija
22/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasintti on paras, koska siinä on joulun tuoksu! Ovat vaan melko kalliita tänä vuonna. Mistä saisi halvalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime jouluna amarylliksista pitkäaikaisen riesan kärpäsistä. Oli todellakin sietämätöntä, eikä edes myrkyt meinanneet auttaa. Pesiytyivät kaikkien muidenkin kukkien juurelle.

Vierailija
24/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina silloin tällöin lorauttanut huoneenlämpöistä vettä sipuleille, mutta ei liikaa, koska sipuleissa itsessään on tarpeeksi kosteutta kukille.Älä laita sipuleita seisovaan veteen.

Vierailija
25/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amaryllikselle ääni myös täältä :) aivan mahtava kukka ja kaunis. Ja valitessa tosiaankin kannattaa katsoa lajike, kaksivärisessä pienempi kukka kuin ns. tavallisessa.

Itselläni on kerrottu punainen sekä tavallinen pinkki, aivan ihana kukka! Tavoitteena olisi saada vanhaan amarylliksen sipuliinkin kukkavana, eikä vain lehtiä :D

Vierailija
26/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:52"]

Amaryllikselle ääni myös täältä :) aivan mahtava kukka ja kaunis. Ja valitessa tosiaankin kannattaa katsoa lajike, kaksivärisessä pienempi kukka kuin ns. tavallisessa.

Itselläni on kerrottu punainen sekä tavallinen pinkki, aivan ihana kukka! Tavoitteena olisi saada vanhaan amarylliksen sipuliinkin kukkavana, eikä vain lehtiä :D

[/quote] Ok, sulla on tietysti jotain salaisia jippoja saada sipuli kasvattamaan kukkavanan. Olisi kyllä mielenkiintoista seurata kasvua. ap

Vierailija
27/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan 3kpl hyasintteja vessan koreihin sekä joko amarylliksen tai valkoisen joulutähden. Nämä jos siis rahaa jää. Töistä varmaan tulee taas joku kukkakori.

Vierailija
28/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruusu

Vierailija
29/29 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen lopputulokseen, että valitsen amarylliksen tai vaihtoehtoisesti atsalean tai ruusun. Päätöksen teen huomenna. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä