Kauheita flirttailijoita noi autokoulun opettajat!
Onkohan niitten vaimot yhtään mustasukkasia, kun miehet liehittelee nuoria ja miksei vanhempiakin tyttöjä?
Kommentit (31)
Millainen ihminen on niin itserakas että kuvittelee muiden flirttailevan sille?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:42"]
Millainen ihminen on niin itserakas että kuvittelee muiden flirttailevan sille?
[/quote]
Ei mulle oo kukaan flirttaillu, vaan niille tytöille. Pässi.
Aika limaisia ovat jotkut, sellainen mielikuva mulle niistä jäi. Mulle opettaja sanoi silloin omasta mielestään ilmeisesti erittäin vitsikkäänä: "Tartu siihen vaihdekeppiin ihan kunnolla, kuin mieheen". Olisi tehnyt mieli yrjötä siihen hänen autoonsa. Olin jo työntämässä sormia siinä vaiheessa kurkkuuni.
Sama kokemus minullakin autokoulun opettajista. Ei ollut kivaa viettää tunti autossa miehen kanssa joka heittää tuhmaa läppää.
Joo ne yrittää olla niin vitsikkäitä ja nuorekkaita tuhmilla vitseillään vaikka se on meidän ikäisistä vaan noloa.
Suosittelen lämpimästi Auli Mantilan elokuvaa Pelon maantiede (2000). Autokoulun miesope melkoinen paska, jota naiset rankaisevat. Hyvä leffa!
Kyllä, vanhoilla papoilla kaamee yritys päällä. Noloa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:42"]Millainen ihminen on niin itserakas että kuvittelee muiden flirttailevan sille?
[/quote]
Siis väitätkö, ettei flirttiä ole ollenkaan olemassa? Itse luulen jopa flirttailleeni.
Kannattaahan sitä yrittää! Tiedä vaikka yksi niistä nuorista näteistä lämpenee ja ope saa siitä itselleen vaimon.
Mulla taas autokoulun maikkoina oli pari nuorta ja komeeta heppua, joiden kanssa ajotunnit oli aivan mahtavia. Keskusteltii niin seksistä kuin milloin mistä muustakin. Jopa yhden kanssa riideltiin autoista. :D
Ja jopa nolasin itseni yhden maikan kanssa ilosesti. Olin tottunut ajelemaan isoimmilla henkilöautoilla mitä autokoulusta löyty ja sit yhden kerran ajelin pienimmällä koppakuoriaisella. Olin vaihtaa vaihteita kun läväytin käteni maikan polvelle. Alkuunsa nolotti, mut ei sit enää alku järkytyksen jäljee vaan tunti meni erittäin mukavasti ja lepposasti. :)
Tulin parhaiten jopa toimeen niiden nuorten kollien kanssa autokoulussa. Voi kun saisin ne ajat takaisin! :) Menisin niin mielelläni takas niihin hetkiin ja toimisin eri tavoin. ;)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:08"]
Kannattaahan sitä yrittää! Tiedä vaikka yksi niistä nuorista näteistä lämpenee ja ope saa siitä itselleen vaimon.
[/quote]
Yleensä niillä kyllä on jo vaimot. En ehkä haluais ite olla ajo-opettajan vaimo. Olisko siinä mitään hyviä puolia?
Siinä pitää sen verran monta tuntia viettää yhdessä, että ehkäpä ne ajattelee keventävänsä tunnelmaa. Mulla ainakin henkilökohtaisesti oli hauskaa, mutta me laulettiinkin Jenni Vartiaista ja ärsyynnyttiin huonoista kuskeista. Sain siis korttini "myöhässä" 22 vuotiaana. Kyllä siinä pitää sedällä tai tädillä olla vähän pilkettä silmäkulmassa, kun joutuu sellasten 18-v nuorten kanssa istumaan päivät pitkät.
Mulla oli ihan asiallinen ajo-opettaja, paitsi kun näimme baarissa ajokortin saamiseni jälkeen, niin tuli lääppimään ja pussaskin mua. -.-
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:16"]
Mulla oli ihan asiallinen ajo-opettaja, paitsi kun näimme baarissa ajokortin saamiseni jälkeen, niin tuli lääppimään ja pussaskin mua. -.-
[/quote]
Oho! Miten reagoit?
Mua kiinnostais tietää että flirttaileeko ne kaikille ja jos jonkun kohalla sattuu nappamaan, niin hyvä? Entä jos ne on naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:16"]
[/quote]
Oho! Miten reagoit?
[/quote]
tönäsin pois ja vaihdoin baaria. Ällötti. Äijä oli joku 35+ ja naimisissa ja pienen vauvan isä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:20"]Mua kiinnostais tietää että flirttaileeko ne kaikille ja jos jonkun kohalla sattuu nappamaan, niin hyvä? Entä jos ne on naimisissa?
[/quote]
Flirtti on elämän suola. Ei sen ole tarkoitus johtaa vällyjen väliin. Todella ahdistavia ihmisiä tässä maassa.
Mun autokoulunope oli viemässä ekalla tunnilla mut kotiinsa katsomaan kissaansa, joo'o
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:20"]Mua kiinnostais tietää että flirttaileeko ne kaikille ja jos jonkun kohalla sattuu nappamaan, niin hyvä? Entä jos ne on naimisissa? [/quote] Flirtti on elämän suola. Ei sen ole tarkoitus johtaa vällyjen väliin. Todella ahdistavia ihmisiä tässä maassa.
[/quote]
Mihin sen on tarkoitus johtaa? Ei mihinkään? Höh, tylsää. Ihan kuin tekis itelleen herkkuruokaa ja sitten ei söiskään sitä.
Ehkä niillä on vaan pitkäveteistä, mieti niiden työtä, hohhoijaa