Jatkuvasti ihmisten aliarviointia ei musta ole mihinkään
Ihansama mitä yritän niin tulee tota samaa shaissea.
Sukulaisia myöden. He eivät tajua sitä että ihminen on kykenevä parantamaan itsensä vaikka muut talloo pohjalle oli asia mikä hyvänsä.
Ei siinä ole muuta väylää kuin rikollisuus. En yhtään ihmettele mistä kiusaamisen aikoinaan alkoi.
Kommentit (6)
Koska ihmisillä on vain sellainen osaamattoman ja tyhmän ihmisen kuva minusta, joka sekin johtui siitä että en näe kunnolla. Nyt näen ja tajuan erittäin hyvin mun tilanteeni.
Siinä kun näkö korjattiin niin samalla tuli haettua paniikkihäiriöön lääkitys. Kyllä elämä on ihanaa terveisiä vaan teille kiusaajilleni!!!!
Älä välitä mitä muut sanoo, tiedät itse mitä osaat ja missä olet hyvä. On muitakin mahdollisuuksia kuin rikollisuus, se tie ei pitkälle kanna.
Niin no miten sen rikollisuuden kanssa toimii on asia erikseen. Saisin ainakin vankilassa olla rauhassa lähipiirin arvioimiselta:)
Heillähän on itsellään sitten huono näkö, ja kun katsot tarkemmin, niin löytyy myös paljon ymmärtämättömyyttä, osaamattomuutta ja töppäilytaipumusta. Eli tarvetta löytyy tunteensiirrolle.
Älä ole tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa jotka lannistavat sinua. Olipa kyseessä vaikka oma äitisi tai muu läheinen. Oikea ystävä tsemppaa ja kannustaa.Minäkään en ole tekemisissä oman sukuni kanssa koska koen oloni paremmaksi ilman heitä. Muista olla itse paras tsempparisi. Tärkeintä on että sinä ajattelet itsestäsi hyvää ja pidät terveellä tavalla puoliasi. Mutta please älä lähde kulta pieni rikolliselle tielle. Siinä menee mielenrauha lopullisesti. Etsi mielenrauhaa, elä sen mukaisesti. Toivon kaikkea hyvää sinulle. Kyllä täällä pärjätään vaikka ilman läheisiä.
Olen huomannut että lähipiirin ihmiset juoruja levittelevät minusta varsinkin sellaisesta mitä en ole heti osannut.
Ja sitten nämä tyhmät eivät osaa ymmärtää että tajusin omat mokani ja he eivät näe kuin virheeni.
Minuun ei uskota missään asiassa.