Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä mikroaaltouuni?

Vierailija
13.12.2014 |

Minkä merkkinen mikro olisi hyvä? Ihan vaan lämmittämiseen ja semmoseen. En sulata, enkä juuri käytä kokkaamiseenkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositteluja? Minkä merkkinen itselläsi on? Onko se hyvä?

Vierailija
2/3 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on gigantin halvin Matsui-merkkinen. Hyvin on pelittänyt viimeiset 7 vuotta. Simppeli ja helppokäyttöinen. Miinusta ulkonäöstä (ihan ok, muttei eeityisen tyylikäs) ja digitaalisen näytön puutteesta.
.
Nyt haluaisin jonkun tyylikkäämmän tilalle ja voisin siitä vähän enemmän maksaakin, mutta tosi vaikea löytää! Kaikissa tuntuu olevan hirveesti ihan turhia toimintoja, mulle kun riittäisi ihan noi lämmittäminen ja sulattaminen, yksinkertaisuus ja helppokäyttöisyys. Niin ja pitäisi mahtua pieneen tilaan, se toki rajaa malleja jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:29"]

Mulla on gigantin halvin Matsui-merkkinen. Hyvin on pelittänyt viimeiset 7 vuotta. Simppeli ja helppokäyttöinen. Miinusta ulkonäöstä (ihan ok, muttei eeityisen tyylikäs) ja digitaalisen näytön puutteesta. . Nyt haluaisin jonkun tyylikkäämmän tilalle ja voisin siitä vähän enemmän maksaakin, mutta tosi vaikea löytää! Kaikissa tuntuu olevan hirveesti ihan turhia toimintoja, mulle kun riittäisi ihan noi lämmittäminen ja sulattaminen, yksinkertaisuus ja helppokäyttöisyys. Niin ja pitäisi mahtua pieneen tilaan, se toki rajaa malleja jonkin verran.

[/quote]

Simppeliä minäkin haen. En mitään atibakteerisia pintoja yms. moskaa. Vaan ihan vaan karjalanpiirakoiden lämmittämiseen ja semmoseen.