Olen 22-vuotias. En ryyppää, tupakoi tai kiroile. Kysyttävää?
Kommentit (11)
Meillä asuu kotona 2 samanlaista 19-vuotiasta poikaa, ihmetteletkö itse?
mä olin samanlainen jo 19 vuotiaana, enkä ollut raskaana :) Kävin töissä(enkä hyppinyt nenille tai vetkutellut), maksoin veroja ja pidin hauskaa asiallisella linjalla, alkoholia en ole ottanut pisaraakaan sen jälkeen kun täytin 18. Olen nyt 27 vuotias, 2 lapsen työssäkäyvä, naimisissa oleva äiti :)
Pitäiskö ton nyt olla jotnekin ihmeellistä? T: itsekin 22, enkä ryyppää tai polta tupakkaa, kiroilen kyllä satunnaisesti
Olet samanlainen kuin ainakin puolet suomalaisista :)
Itse olen 25-vuotias rakennusalan yrittäjä. Mies. En myöskään tupakoi, ryyppää tai kiroile. Ja vielä lisäksi olen sellainen kauhea ATEISTI (kristitty lue: SAATANAPALAVOJA!) :)
Olisi enemmän huomionarvoista jos olisit 17-vuotias, et ryyppäisi, kiroilisi tai joisi.
Kuulostat tylsältä ihmiseltä... Koska mainostat 'erilaisuuttasi' ja jaksat jopa aiheen tehdä siitä.
Miksi koit tarpeelliseksi tehdä aloituksen tästä?
Mun sisko on perikymppinen, ei juo, polta tai kiroile, mutta on muuten aika tavallinen nuori aikuinen. Fiksu ja mukava. Eli en näe tuossa mitään ihmeteltävää, vaikka itse tuon ikäisenä olin jotain todella päinvastaista.
Hienoa, että jollain näin :) Itse en ole päässyt kiroilusta eroon sitten millään - toki lasten edessä en kiroile.
lienet raskaana