Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lapsena Panda-myyjä, miksei niitä ole enää?

Vierailija
13.12.2014 |

Olen syntynyt 1990 ja olin muistaakseni vuosina 2000-2002 Panda-myyjä. Myytin tuotteita kuvastosta, sai taskurahaa ja palkinnon (jotka oli silloin hyviä!)
Samalla oppi vähän tekemään tilityksiä, arvostamaan hyväntekeväisyyttä jne. Muistaakseni kerättiin Panda-karhuille, Orangeille yms. Ja oisko ollut Norsuille tai joillekkin.
Miksi ei ole enää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä Tammelta

Vierailija
2/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille vitun Norsuille ja Orangeille? XD Pandakin kirjoitetaan isolla lauseen ALUSSA ja silloin, kun puhutaan siitä suklaasta. Panda-myyjät saisivatkin ilomielin käydä minun ovellani vaikka päivittäin, jos tällä kertaa kohteena olisi
Orkla Confectionery & Snacks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:21"]Mille vitun Norsuille ja Orangeille? XD Pandakin kirjoitetaan isolla lauseen ALUSSA ja silloin, kun puhutaan siitä suklaasta. Panda-myyjät saisivatkin ilomielin käydä minun ovellani vaikka päivittäin, jos tällä kertaa kohteena olisi
Orkla Confectionery & Snacks.

[/quote]

No en tiedä. Tiedän toki ettei noita kirjoiteta isolla, tuli joki ajatusvirhe. Anteeksi nyt vitun kauheasti. Siis Vitun Kauheasti. T. Ap.

Vierailija
4/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ollut pandamyyjänä! siellä oli vieläpä ihan kivoja tavaroita myynnissä silloin.

Vierailija
5/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:24"]minäkin olen ollut pandamyyjänä! siellä oli vieläpä ihan kivoja tavaroita myynnissä silloin.
[/quote]

Niin oli!:) ja ihanat palkinnot. Saimme kaverin kanssa molemmat puhallettavat isot jalkapallosohvat/tuolit, discopallot (oli hitti silloin meilläpäin) ja Nokia 3330-puhelimet. :D ei siis samana vuonna noita kaikkia, mutta kuitenkin!:) Ja pikkuveljeni sai stereot.
.ap

Vierailija
6/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiersin kaverin kanssa koko paikkakunnan talot läpi. :) Saatiin mahdottomasti myytyä ja palkinnoksi tuli juurikin Nokia 3330-puhelimet molemmille!:D

11-vuotiaanna kyllä hämmensi kun kerran joku perheenisä alkoi lastensa edessä meille vittuileen, kun VHS-videot oli niin kalliita siinä katalogissa. Kysyi miksi myymme tällaista paskaa. Olisihan sen voinut nätimminkin sanoa. Tilasi kuitenkin jotain kirjoja :D
Toinen kerta oli kun vanha mies (kaverini isovaari) piti meille hirveän luennon siitä miten ne rahat menee oikeasti aseisiin ja ihmiskauppaan. :D Että miksi tuemme sellaista. Ei tilannut mitään. :D

Vierailija
7/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin Pandamyyjä! Tai Panda-agenteiksi niitä taidettiin kutsua :D

Vierailija
8/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin, muistaakseni ekana vuonna kun se oli mahdollista (olen syntynyt 1986). Sain tosi hyvin kaupaksi tavaroita.

Oiskohan tääkin sitten siirtynyt pois, kun ihmisten on nykyään niin helppoa tilata netistä tuotteita niin ei sitten tilata jos joku ovella kauppaisi? Toimi kyllä pienessä kunnossa varsin hyvin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan