Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko tällaisen " mammanpojan" kanssa?

Vierailija
05.09.2006 |

Mies (36v, lapseton, sinkku) mukava, ihan ok-näkönen, hyvä ammatti, mutta: tokaisee parien treffien jälkeen että jos tää tästä muuttuu seurusteluksi niin haluaa mun tietävän jo tässä vaiheessa että hänen elämän ykkösnainen on aina ÄITI! Että heillä on todella läheiset välit ja soittelevat päivittäin & juttelevat kaikesta. (Äiti on " vasta" 54-vuotias ja mies on suomenruotsalainen, en tosin tiedä et onko sillä seikalla asiaan vaikutusta???). Jäin miettimään että tuliskohan suhteesta " mammanpoikaan" mitään....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kun mun mies. On ilmoittanut mulle selkeästi, että hänen äitiään ei sitten arvostella ja soittelevat todellakin päivittäin. Asunnonostoasioissakin neuvotteli ensin äitinsä kuin mun kanssa. Muutaman kerran on hermo palanut, mutta olen tota kuitenkin jo useamman vuoden jaksanut katsella. Itselläni on hyvin etäiset suhteet vanhempiin, joten välillä on vaikea ymmärtää. Ja jösses, sitä ylistystä kun äiti välillä äityy poikaansa kehumaan...

Vierailija
2/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ahdistavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati sitten johonkin vakavampaan...

Vierailija
4/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä seurustelisi tuollaisen kanssa, keskenkasvuinen. Johan se sanotaan raamatussakin, että miehen tulee ottaa välimatkaa äitiinsä kun vaimon ottaa. Ei taida ihan noin mennä, mutta ajatus on mielestäni tuo.

Vierailija
5/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin kanssa. On aika rela tyyppi, mutta taitava manipuloimaan poikaansa sillei huomaamattomasti, mutta en ihan heikosta puusta ole minäkään veistetty.

Vierailija
6/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun mielestä ihan ymmärrettävää että puoliso ei halua kuunnella solvauksia omia vanhempiaan kohtaan. Tuntuisi se minustakin oudolta jos mies haukkuisi minulle äitiäni tai isääni (koska kyse on ihan " normaaleista" vanhemmista), mutta että oikein pitää noin ilmoittaa että " äiti on aina ykkösnainen" ?!?!? Häh?

Se kuulostaa niin oudolta että joko pitäisin pitkää välimatkaa siihen " mieheen" , tai sitten tekisin ihan itseäni huvittaakseni muutaman kuukauden projektin jossa olisin ihan pirun ihana ja upea, niin että testaisin jospa mies rakastuu minuun ja äiti jäisikin toiseksi?

No joo, saisi olla silti aika pitkäveteinen elämä että ryhtyisin moiseen " testiin" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi