Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten haluaisit muuttaa miestäsi rakastajana?

Vierailija
14.10.2021 |

Vain yhden voi valita, mikä sinulle olisi tärkein?

Nainen, miten haluaisit muuttaa miestäsi rakastajana?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelman virittely ! Aaahh

Puoliso lähettäisi tuhman viestin työpäivän aikana, kokkaisi hyvää ruokaa, saisi mut nauramaan vitsikkyydellään ja sitten suutelisi kaulaa hitaasti, kiusoitellen....

Vierailija
2/7 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on just hyvä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en vaan oikein nyt saa virittäydyttyä tunnelmaan. Harmittaa puolison puolesta, koska hän yrittää ja tiedän että haluaisi useammin seksiä kuin mitä harrastamme. Hän hoitaa enemmistön kotitöistä, laittaa ruokaa, hieroo ja pusuttelee ja sietää näitä mun hömppäsarjoja. Sängyssäkin haluaisi keskittyä minun nautintooni mutta yleensä itse vaan yritän nopeasti päästä eteenpäin ja nukkumaan.

Vierailija
4/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun en vaan oikein nyt saa virittäydyttyä tunnelmaan. Harmittaa puolison puolesta, koska hän yrittää ja tiedän että haluaisi useammin seksiä kuin mitä harrastamme. Hän hoitaa enemmistön kotitöistä, laittaa ruokaa, hieroo ja pusuttelee ja sietää näitä mun hömppäsarjoja. Sängyssäkin haluaisi keskittyä minun nautintooni mutta yleensä itse vaan yritän nopeasti päästä eteenpäin ja nukkumaan.

Kauan te ootte olleet yhdessä?

Vierailija
5/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta itsekästä olla yhdessä, koska et pysty antamaan rakkaallesi mitä hän tarvitsee?

Vierailija
6/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lisättävää, mies on täydellinen :-) Siksi se onkin mieheni. Mulle seksi on niin tärkeä ja luonteva osa elämää etten edes olisi ihmisen kanssa, joka ei ole samanlainen  haluiltaan ja toiveiltaan.

N51M40

Vierailija
7/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi parantaa sanoisin kokeilunhalua lisää, tunnelman virittelyä lisää ts ei niin suoraan asiaan ja lisäksi panostusta suuseksiin. Olen sanonut näistä myös hänelle, eivätkä ole täysin huonolla tollalla nytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän