POSSE: Krista Kosonen on helvetin seksikäs lyhyillä hiuksilla!!
Aina ollut todella kaunis, mutta lyhyet hiukset tekevät lisää särmää ja todella kauniit kasvot pääsevät premmin esille. Lisäksi niin monilla on pitkät hiukset, krista erottuu joukosta. Tuollaisen naisen kanssa voisin mennä sänkyyn.. ;) t. Bi nainen
Kommentit (46)
Ihan pojalta ja mieheltä näyttää, näin se vaan on että lyhyet hiukset on joidenkin kohdalla aivan karmea vikatikki.
Joitakin naisia, lesboja bi naisia tämä look miellyttää. Olen jutellut miesten kanssa ja tuomio on täystyrmäys. Seksikkyydestä ja kauneudesta lähteny noin puolet pois. Ihana nainen hän muuten on, mutta ollaanpa nyt kaikki kuitenkin rehellisiä ja eihän toi sovi hänelle yhtään, vaikka kuinka haluaisi niin kuvitella.
Järjettömän upea nainen, lyhyillä hiuksilla särmikkäämpi kuin pitkillä! Eikä ne Louboutanin ihanat saappaat huonontaneet tilannetta ollenkaan =)
Mulla peppuun asti hiukset ja aion lyhentää olkapaille vähän alle. Vihaan pitkiä hiuksia. Latvat haaroittuu todella nopeaan vaikka kuinka pidän huolta hiuksistani. Oon kyllästyny tähän paskaan, en jaksa hoitaa näitä enään.
Kyllä lyhyemmätkin hiukset voi olla naisella kauniit.
Krista Kosonen lyhyellä tukalla näyttää jopa enemmän mieheltä kuin pitkällä tukalla. Onko olemassa jotain aatamin omena leikkauksia?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:25"]Yhdellekään naiselle ei sovi lyhyet hiukset. Hyi saatn
[/quote]
Lyhyet hiukset voittavat aina ohuen hiiren hännän. Toki kristalla oli paksut pitkät hiukset. Mutta ne oli liian pitkät ja raskaat ja vanhentivat hirveästi.
Oli kauniimpi pitkillä hiuksilla, mutta ihanaa, että Kristalla on uskallusta kokeilla välillä jotain muutakin. Tympii sellainen, että vuodesta toiseen pidetään samaa metrilettiä. Vaihtelu virkistää. :)
Tosi yllättävää, että lesbon mielestä mahtavan näköiset :D He kun tunnetusti tykkää pojan ja miehen näköisistä naisista. Ihanne naistyyppi on näille ihmisille miehen näköinen nainen jolla on vagina.
aivan upea! niin muuten mun miehenkin mielestä.
Harvalla suomalaisella on hyvännäköiset pitkät hiukset, sanokaa mitä haluatte! Ohut rotanhäntä, jota ei raaski sitten millään leikata. Ja raitoja vielä sekaan..
Osaisiko kukaan sanoa mistä voisi löytää kyseiset ylipolvensaappaat mitkä kristalla oli Possessa jaloissaan. Minkä merkkiset tms?
Iso nainen ja lyhyet hiukset ovat miehekkäät. En tykkää että naisella paistaa hiuspohja ja siis jos kampaus on miehekäs, niin en tykkää.
Näyttää Robinilta