Suomalaisia naisia on kahdenlaisia.
Vähän karrikoiden (mutta vain vähän) voisi sanoa, että on kahdenlaisia suomalaisia naisia.
On naisia, joilla on jumalainen vartalo. Vartalon mittasuhteet ovat täysin sopusointuiset. Rinnat ovat upeat ja kiinteät, lantio juuri ihanteellisen muotoinen suhteessa ylävartaloon ja alavartaloon. Peppu on äärimmäisen hyvännnäköinen. Jalat ovat kauniit, eivät laihat rimppakintut eivätkä paksut pylväät, ei myöskään länkisääriä.
Mutta ne kasvot... Joko nenä on valtava klyyvari, leuka olemattoman pieni tai silmät lupsuttavan roikkuvat ja pusseilla varustetut. Tai vaihtoehtoisesti heillä on kirveellä veistetyn näköinen miehennaama. Tai sitten naama on nuoruuden finnien jäljiltä runneltu, hiukset elottomina roikkuvat rotanhännät ja kasvoilla elämään kyllästynyt ilme.
Tämän vastakohtana on sellainen nainen, jolla on upeat kasvot. Hän on uskomaton kaunotar, jonka kasvoissa silmien, nenän, suun ja poskipäiden mittasuhteet edustavat sellaista ihannenaista, jollainen on kansainvälisissä tutkimuksissa todettu kauneimmaksi. Vaikka hän on ilman meikkiäkin todella kaunis, hän saa meikkaamalla itsensä vielä upeammaksi, ja hänen hiuksensa ovat hyvin hoidetut ja tyylikkäät.
Mutta sitten se vartalo. Joko anorektisen laiha tai sairaalloisen liikalihava. Tai sitten superleveälantioinen persjalkainen päärynä, varustettuna roikkuvalla hyllyvällä pyllyllä. Mahdollisesti myös riippurintainen ja vaappuva länkisääri. Usein tällaiset naiset vielä suuressa ymmärtämättömyydessään pukeutuvat ihonmyötäisiin housuihin, kun eivät tajua, miten noloilta he näyttävät korostaessaan huonoimpia puoliaan.
Tässä pari suomalaisen naisen perustyyppiä, vuosikymmenten estetiikan tajun tuomalla käytännön havaintojen kokemuksella. Toki toisenlaisia naisiakin on. He ovat kauniita sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Yleensä he ovat vanhaa suomenruotsalaista, saksalaista tai brittiläistä sukua.
Kommentit (27)
Suomalaisella miehellä on vain yksi vartalotyyppi: kaljamaha.
Muuten tuo nyt on tuota perus"havainnollistamista". Mutta että BRITIT KAUNIITA. Päivän paras! XD En ymmärtääkseni ole sen enempää ruotsalaista kuin saksalaistakaan syntyperää, mutta silti omaan klassiset piirteet ja ok kropan. Toki voisin olla timmimmässä kunnossa yli kolmekymppisenä, mutta jalat ovat pitkät ja hoikat, hiukset huollettu ja juuri kävin kosmetologilla. Jos mietin ystäväpiiriäni (siis 30v ja yli naisia), ovat he hyvässä kunnossa kaikki ja pukeutuvat vartalotyypilleen edullisesti. Toki näkee "kiintoisiakin" tapauksia, mutta harvoin Etelä-Helsingissä. Huolittelemattomia miehiä täällä on enemmän.
Onneksi on luomakunnan leijonakuningas, Lassukka, jolla on kanttia arvostella ja valita, mikäli iltapäivälehtien lukemiselta ja nollatutkimuksen teoltaan ennättää. Ainakin Happamia, sanoi kettu-asenteella.
Mä olen juuri tuota ekaa porukkaa! Kroppa kunnossa, mutta sitten se naama. Nenä on järkyttävän iso ja naama täynnä arpia muistona aknesta. Yritän toki piilottaa kaikki meikillä, en vie edes roskia meikittä. Ja nenäleikkaukseen menen kunhan saan rahat kasaan. Koita kestää siihen asti :)
Kuvassa etualalla "normaali" suomalainen mies ja "normaali" suomalainen nainen:
LOL
Pakko päästä pois tältä palstalta, niin tyhmiä ihmisiä etten kestä!
A@@@aaaapuva! Apuva! Apuva! AAaapuva!
Hmm, voihan se noinkin olla jos ei käy kuin kotikaupungin lähikaupassa asioimassa tai lähiräkälässä :D Itse olen kasvoilta kaunis kuten olet kuvaillut. Olen myös sopusuhtainen vartaloltani, c-kupin rinnat ja muodokas pehmeä pylly ja olen 176cm pitkä ja pituuteni jakautuu hyvin selän ja jalkojen pituuteen. Minulla on myös ne hyvinhoidetut, pitkät hiukset ja käytän hyvännäköisiä vaatteita, tykkään olla kotona olohousuissa ilman meikkiä mutta laittaudun lähtiessäni ulos. Olen iloinen, pirteä ja hymyilevä. Ja mun laisiani on PALJON. Siis todella paljon suomessa ja suomalaisilla juurilla kuten itsekin.
Avarra maailmaasi.
Ap-hyvä! Kuinka luokittelet suomalaiset miehet? Odottaa kiihkeän kiinnostuneena... ;)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:03"]
Hmm, voihan se noinkin olla jos ei käy kuin kotikaupungin lähikaupassa asioimassa tai lähiräkälässä :D Itse olen kasvoilta kaunis kuten olet kuvaillut. Olen myös sopusuhtainen vartaloltani, c-kupin rinnat ja muodokas pehmeä pylly ja olen 176cm pitkä ja pituuteni jakautuu hyvin selän ja jalkojen pituuteen. Minulla on myös ne hyvinhoidetut, pitkät hiukset ja käytän hyvännäköisiä vaatteita, tykkään olla kotona olohousuissa ilman meikkiä mutta laittaudun lähtiessäni ulos. Olen iloinen, pirteä ja hymyilevä. Ja mun laisiani on PALJON. Siis todella paljon suomessa ja suomalaisilla juurilla kuten itsekin. Avarra maailmaasi.
[/quote]
Ei jumalauta. Miten sä jaksat? Ap on joku pienimunainen provo, joka haluaa sohia tähän antiikkiseen aiheeseen ja joka helvetin kerta tulee joku ämmä selittämään kuinka hän ei ole tällainen mitä ap väittää.
Jeesus.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:04"]
Ap-hyvä! Kuinka luokittelet suomalaiset miehet? Odottaa kiihkeän kiinnostuneena... ;)
[/quote]
Luokittelen tarkemmin joskus myöhemmin, mutta pääsääntöisesti heitä on kahta eri tyyppiä. Kaljamahaisia rupuisia sohvaperunoita sekä itseään trimmaavia kuntosalikarjuja. Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:03"]
Hmm, voihan se noinkin olla jos ei käy kuin kotikaupungin lähikaupassa asioimassa tai lähiräkälässä :D Itse olen kasvoilta kaunis kuten olet kuvaillut. Olen myös sopusuhtainen vartaloltani, c-kupin rinnat ja muodokas pehmeä pylly ja olen 176cm pitkä ja pituuteni jakautuu hyvin selän ja jalkojen pituuteen. Minulla on myös ne hyvinhoidetut, pitkät hiukset ja käytän hyvännäköisiä vaatteita, tykkään olla kotona olohousuissa ilman meikkiä mutta laittaudun lähtiessäni ulos. Olen iloinen, pirteä ja hymyilevä. Ja mun laisiani on PALJON. Siis todella paljon suomessa ja suomalaisilla juurilla kuten itsekin. Avarra maailmaasi.
[/quote]
Ei jumalauta. Miten sä jaksat? Ap on joku pienimunainen provo, joka haluaa sohia tähän antiikkiseen aiheeseen ja joka helvetin kerta tulee joku ämmä selittämään kuinka hän ei ole tällainen mitä ap väittää.
Jeesus.
[/quote]
Kiva, että itse Jeesuskin kirjoittaa tälle palstalle.
Jopa Jeesuskin provosoituu tällä palstalla.
Jeesus.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:04"]
[/quote]
Meitä suomalaisia miehiä on vain yhdenlaisia, hyväkroppaisia, kasvoilta komeita, rikkaita älykköjä, olemme myös erittäin muuntautumiskykyisiä ja avarakatseisia. Huomioimme toiset aina ennen itseämme, pidämme ympäristöstä huolta ja kannamme perheistämme vastuun viimeiseen saakkaa.
Rakastajina olemme ehdottomia ykkösiä, miehisiltä ominaisuuksiltamme meitä voi kuvailla suurikullisiksi, osaamme kaikki seksin salat aj luemme naisten mielikuvia luonnostaan ja osaamme toteutta naisten salaisimmatkin fantasiat.
Sellaisia me suomalaiset miehet olemme näin nopeasti kerrottuna :D
Olet väärässä. On myös minunlaisia eli sellaisia, joilla on ensimmäisenä kuvaillun kasvot ja jälkimmäisenä kuvaillun vartalo. Mitäs siihen sanot?
Ensimmäiset rivit ja kuulin vain Jaska Jokusen opettajan äänen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:18"]
Olet väärässä. On myös minunlaisia eli sellaisia, joilla on ensimmäisenä kuvaillun kasvot ja jälkimmäisenä kuvaillun vartalo. Mitäs siihen sanot?
[/quote]
Näytä se nainen.
Näinhän se muuten todellakin ON!