Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te jotka syötte puuroa aamulla

Vierailija
12.12.2014 |

Heräättekö vain sen verran aikaisin että kerkeätte keittämään sen? Tykkään puurosta ja se olisi hyvä aamupala mutta oon aamu-uninen eikä huvittaisi herätä 10 min aikaisemmin tekemään puuroa :( vai oonko vaan surkea puuronkeittäjä kun pitää vahtia sitä koko ajan ettei pala pohjaan tai kiehu yli?? :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puurossa kestää jotain kaheksan minuuttia. Ei siinä tarvi vieressä kytätä, kun on levy tarpeeksi pienellä. Hämmennät välillä ja siinä samalla keität kahvin ja syöt omenen tai vastaavaa. Joka tapauksessa sulla varmaan menisi tuo aika sitten sen muun ruoan tekemiseen. On se voileipä tai mysliä ja hedelmiä.

Vierailija
22/24 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi hanasta teflonkaattilaan. Hiutaleet veteen ja levy neloselle . Välillä käy sekoittamassa ja laita levy ykköselle. Eli itsestään meikeinpä kypsyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehautat vedenkeittimessä veden. Levy päälle. Kaadat kattilaan veden ja hiutaleet. Hämmennät puuroa sen kolme minuuttia, laitat tehon pienemmälle. Siinä keität kahvia ja vahdit puuroa välillä hämmentäen. Noin 10 min kuluttua väännät levyn nollille, kansi päälke. Annat hautua jälkilämmöllä.

Vierailija
24/24 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun te teette elämänne vaikeaksi. Itse ostan aina esim. Nallen Pikakaurahiutaleita, jotka ovat siis täyttä täysjyväkauraa eikä mukana ole mitään sokerimääriä ynnä muita. Keitän vedenkeittimessä veden, mittaan lautasella hiutaleita noin 1,5dl kaadan päälle kuumaa vettä. Sekoitan ja minuutissa puuro on valmista. Sekaan marjoja ja raejuustoa, Hyvää on. Helppoa ja nopeaa.