Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideakeittiö, suosittelen!!

12.12.2014 |

Mä liityin eilen Ideakeittiöön, kun pyysin sinne kutsun eräällä foorumilla, niin voin kyllä vaan suositella jos ruoanlaitto kiinnostaa! Voin lähettää kutsun sähköpostiin jos joku haluaa, eli kertoo vaan sähköpostin niin laitan :)

Se on siis täysin ilmainen sivusta, jossa voi jakaa ruokakuvia, reseptejä ja ideoita, kommentoida toisten ruokia ja reseptejä ja osallistua ruoka-aiheisiin keskusteluihin. Niistä kertyy pisteitä, joita voi käyttää erilaisten tuotteiden tilaamiseen. Liittyessä saa jo 1000 pistettä.

Ja ne tuotteet on laadukkaita, Fiskarsin ja Functional Formin keittiövälineitä, astioita ym. Mä oon vasta päivän touhunnut siellä aika ahkerasti ja pystyisin jo tilaamaan esim. Fiskarsin veitsiä, sakset, Taika-pyyhkeen, silikonisia leivontavälineitä tai salaattiottimet, en siis noita kaikkia mutta minkä vaan, mutta aion kerää lisää pisteitä ja tilaa jotain suurempaa. 

Eli jos ketään kiinnostaa, niin voin laittaa kutsun sähköpostiin ja sieltä pystyy liittymään :)

Kommentit (8)

1/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja linkki sivulle https://www.ideakeittio.fi/

Vierailija
2/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liittyisin, mut kuulun jo :p  voin kyl suositella, ite säästän nyt parhaillaan siihen sarpaneva-pataan ja aaltovadin oon jo saanu. Veitsille ei mulla oo tarvetta kun niitä löytyy.

Toivottavasti toi sivu pysyy noin hyvänä vaikka ihmisiä liittyis lisää, pelkään että kun suosio alkaa kasvaa niin palkintojen saanti vaikeutuu, mut saa nähä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun myös :) mullakin paremmat veitset kuin Fiskarssin, joten kerään pisteitä tähän http://www.verkkokauppa.com/fi/product/48683/dxgrs/Fiskars-HerbGarden-yrttipuutarha

Kunhan ei loppuis ennen kuin saan. Laittakaa sähköposteja jos haluutte mukaan, täällä on paljon kutsujia :P

4/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän niit palkintoja tulee aina uusia kun ne on kommentoinu sinne foorumille, että toiveet otetaan huomioon sen verran kun voidaan. En usko että taso laskee. Ainakaan nopeesti :D

5/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa esittää kysymyksiä jos haluaa.

Tämä ei siis ole mikään kaupallinen mainos tai muukaan hämäys, huomasin että mua oli peukutettu alaspäin niin ok, mutta joku voi saada kyseisestä sivusta kuitenkin iloa esim. mä, kun on pienet tulot ja tuolta saa arvokkaita juttuja olemalla aktiivinen.

Vierailija
6/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin kuulun, en oo kyl jaksanu olla aktiivinen... tilasin ne tarjoiluastiat tms,.

Vierailija
7/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksplussal joku eilen mainosti tätä, mä liityin silloin :)

8/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjous edellleen voimassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan