Naiset, miten vakipanosi reagoi, kun jätit hänet?
Niin, miten? Miksi ja miten teit sen ja oletko asian kanssa tasapainossa? Ja kysymys kuuluu niillekin, joilla oli tunteet pelissä.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:42"]Höpölöpö, ei ketään kiinnosta
[/quote]
Kyllä täällä kysellään tyhmempiäki. Hyvää yötä sinulle.
No, laitoin viestin että olen löytänyt ihanan miehen enkä halua enää tapailla muita. Hän laittoi viestin että Ok, ymmärrän. Oli kivaa sun kanssa, mutta onnea uuden miehen kanssa, toivottavasti nappaa!
Johon vastasin että kiitoksia :-)
Ei sen jälkeen ole hänestä kuulunut, kaupungilla näin ohimennen. Oli jonkun naisen kanssa eli nähtävästi suhteessa.
Tunteita ei ollut pelissä, ihan pelkkää seksiä. Ihan ok pano, mutta eihän se parisuhdeseksiä korvaa.<3
Silmät kostuivat. Keräsi itseään minuutin, pari. Sitten sanoi, että seksiähän tämä vain, että ei olisi tarvinnut tulla paikalle jättämään, mutta huomasin, että jokin vaivasi. Nähtiin vielä pari kertaa siitä. En olisi voinut seurustella hänen kanssaan erilaisista syistä johtuen.
Soittelee/viestittelee edelleenkin pari kertaa vuodessa seksin toivossa.....4 vuoden jälkeen. Lopetin jutun aikanani siksi kun mulla oli tunteet pelissä ja hänellä ei. Siispä aloin tuntea itseni halvaksi huoraksi kun hän silloin tällöin soitti tulenko kahville ja sitten päädyttiin sänkyyn. Oikeestaan tiesin aina mitä "kahville" tarkoitti, molemmat tiesimme, oli vaan kivempi kun sitä ei sanottu ääneen. Myöhemmin olen tajunnut millainen mulkku limanuljaska se mies on enkä enää koskisi pitkällä tikullakaan häneen.
Jätin hänet tekstiviestillä kun en kehdannut reppanalle henkilökohtaisesti kertoa. Viikkoa myöhemmin sain tiedon että oli vetänyt itsensä leukakeinuun patteri putkiin. Oli siinä taas työpaikalla selittämistä
Höpölöpö, ei ketään kiinnosta