Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelle käynyt näin (ex-asiaa)?

Vierailija
11.12.2014 |

Mies jätti minut pari kuukautta sitten, koska omien sanojensa mukaan halusi olla yksin ja ei halunnut olla kenellekään tilivelvollinen, vaan olla vapaa ja elää itsekseen... 4v. oltiin yhdessä ja ollaan molemmat 25v. Tietysti minuun sattui, koska rakastin ja rakastan edelleen ja nuo ajatukset tuli melkein puskista... Nyt näyttäisi FB:n mukaan löytäneen uuden tyttöystävän! Mihin katosi ahdistus ja vapaus!? Tiedän vielä ko. naisen ja taitaa olla ihan vakavissaan exäni kanssa, mutta exäni todellisia tarkoitusperiä en tiedä eikä ne minulle kuulu... Mutta sattuu ihan hirveästi! Meillä oli ainakin minusta hyvä suhde, paljon huomiota puolin ja toisin ja todella vähän mitään riitoja ja kumpikaan ei ollut mikään takertuja, vaan annettiin toiselle tilaa jne. Helvetti, kun pääsisi tästä olotilasta yli... Koko ajan mietim mitä minä tein väärin ja mikä minussa mättää jne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa mitään vikaa ollut, mies vain kyllästyi teidän suhteeseen ja halusi elämässä jotain muuta. Se on ihan normaalia, että pitkän suhteen jälkeen jättävä osapuoli löytääkin nopeasti uuden.

Vierailija
2/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska mikä mies. Miksi noita pitää raportoida faceen jo pari kk lennostavaihdon jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:31"]

Oli löytänyt uuden naisensa ja valehteli syyn eroon. Kerro toki tuolle uudelle naiselle minkä äijä teki että osaa varoa kun sama tapahtuu aikanaan hänelle.

[/quote]

Kerrotko mullekin, mitä tää "äijä" teki väärin? Erosi naisesta jota ei rakasta ja nyt seurustelee uuden rakkauden kanssa.

Vierailija
4/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:38"]Kerrotko mullekin, mitä tää "äijä" teki väärin? Erosi naisesta jota ei rakasta ja nyt seurustelee uuden rakkauden kanssa.
[/quote]

No eihän se selvästikään vapautta kaivannut jos on jo uusi nainen kainalossa. Valehtelija siis on joka tapauksessa. Ja mies kun olen, niin tiedän varsin hyvin ettei noin vain naisista erota, ellei uutta ole katsottuna valmiiksi, niin todennäköistä silloin on, että valheen syy oli juurikin pettäminen.

Vierailija
5/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli varmaan vaan kyse kyllästymisestä, mikä on ihan normaalia eikä siitä kannata ottaa itseensä. Lähes kaikille käy noin joskus. Olen täysin varma, että jossain vaiheessa olet jo sitä mieltä, että onneksi lähti, ei ole ikävä!

Itse vaihdoin reilu vuosi sitten miestä lennosta. Suhteemme oli tosin ollut lyhyt. Sanoin exälleni, ettei hän ole oikea mies minulle ja että meillä on erilaiset tähtäimet elämässä, vaikka onkin oikea aarre. Olin koko ajan ollut vähän epävarma suhteesta häneen. Uudesta miehestä en sillä hetkellä kuitenkaan kertonut, sillä mitään ei ollut vielä tapahtunut enkä halunnut pahoittaa hänen mieltään entisestään. 

Vierailija
6/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies jätti minut 22 v jälkeen  sanoen, että haluaa elämäänsä enemmän vapautta.

uusi nainen esiteltiin lapsille jo ennen lopullista eroa. Puolen vuoden jälkeen muuttivat sisään. 2 v jälkeen vauva. Mitenköhän sen vapauden laita on?

Vierailija
7/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:42"]

Tuossa oli varmaan vaan kyse kyllästymisestä, mikä on ihan normaalia eikä siitä kannata ottaa itseensä. Lähes kaikille käy noin joskus. Olen täysin varma, että jossain vaiheessa olet jo sitä mieltä, että onneksi lähti, ei ole ikävä!

Itse vaihdoin reilu vuosi sitten miestä lennosta. Suhteemme oli tosin ollut lyhyt. Sanoin exälleni, ettei hän ole oikea mies minulle ja että meillä on erilaiset tähtäimet elämässä, vaikka onkin oikea aarre. Olin koko ajan ollut vähän epävarma suhteesta häneen. Uudesta miehestä en sillä hetkellä kuitenkaan kertonut, sillä mitään ei ollut vielä tapahtunut enkä halunnut pahoittaa hänen mieltään entisestään. 

[/quote]

Eli olet takertuja, joka ei osaa olla hetkeäkään yksin.

Vierailija
8/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi, tosi monelle on käynyt noin, koska toi on ihan tyypillistä toimintaa paskahousumiehiltä.

Vierailija
9/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:12"]

[/quote]

Eli olet takertuja, joka ei osaa olla hetkeäkään yksin.

[/quote]

Olin kyllä lähes 2,5 vuotta yksin ennen kuin tapasin exäni. Pidin hänestä todella, mutta ei kolahtanut ihan täysin ja tosiaan erilaiset suunnitelmatkin oli elämässä. Sitten sattuma toi kohdalle nykyisen mieheni ja kolahti kuin metrisellä halolla. Myös tulevaisuudentoiveemme sopivat paremmin yhteen. En minä ketään etsinyt silloin, kun häneen tutustuin. Mies löysi minut. 

Olisinko tehnyt oikein, jos olisin jäänyt exäni kanssa yhteen? Ero olisi varmasti tullut jossain vaiheessa. 

Vierailija
10/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:38"]Kerrotko mullekin, mitä tää "äijä" teki väärin? Erosi naisesta jota ei rakasta ja nyt seurustelee uuden rakkauden kanssa. [/quote] No eihän se selvästikään vapautta kaivannut jos on jo uusi nainen kainalossa. Valehtelija siis on joka tapauksessa. Ja mies kun olen, niin tiedän varsin hyvin ettei noin vain naisista erota, ellei uutta ole katsottuna valmiiksi, niin todennäköistä silloin on, että valheen syy oli juurikin pettäminen.

[/quote]

Ehkei hän halunnut loukata ap.n tunteita jos tiesi hänen palavasta rakkaudestaan? Hän ei tuntenut samoin ja oli kiinnostunut toisesta naisesta, eikä ihminen tunteilleen mitään voi. Olisi ollut väärin ap.takin kohtaan jos hän olisi jäänyt suhteeseen vasten tahtoaan. Voimia!

Vierailija
11/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa ole mitään vikaa, exäsi on ääliö mies.

Vierailija
12/12 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli löytänyt uuden naisensa ja valehteli syyn eroon. Kerro toki tuolle uudelle naiselle minkä äijä teki että osaa varoa kun sama tapahtuu aikanaan hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi