Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Jos siivoat kotona, et saa seksiä! (tutkimustieto)

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui sekin!

Vierailija
2/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasithan että tutkimus ei ota kantaa pitääkö tuo enää paikkansa alle kolmekymppisten kohdalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä kukaan muukaan siivoa, sitäpaitsi aina voi runkata siistissä asunnossa.

Vierailija
4/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, täältä ei saa edes parisuhdeoptiota ilman siivouskykyä ja -halua. Seksi tulee sit kylkiäisenä.

Vierailija
5/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä sohvassa löhöävässä miehessä sitten viehättää?

Vierailija
6/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä uutta tuossa on, ainakaan elämänkokemusta omaavalle miehelle. Nainen toki arvostaa kotitöitä tekevää miestä kuten mitä tahansa hyödyllistä kodinkonetta. Se kenelle naisen tussu kostuu onkin jo eri juttu, yleensä ne on näitä perus machoilevia pelimiehiä jotka kohtelevat naista sopivan röyhkeästi ja alistavasti, näille kutsu käy reisien väliin kaikkein varmimmin.

Vierailija
7/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetinmoista pötyä. Sekö muka auttaa asiaa, että nainen on rättiväsynyt ja kiukkuinen turhauduttuaan löhöilevään mieheensä? Jos mies ei siivoa, ainakin hänen on sitten kunnostauduttava keittiössä tai jossain muussa kotityössä sen edestä. Muutoin lopputulos on vain se, että joko a) mies ei saa piparia, b) mies saa piparia, mutta kumpikaan ei siivoa ja eletään sitten paskaisessa huushollissa.

Vierailija
8/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulee hyvä mieli kun mies on siivonnyt ja tekee mulle ruokaa, ja hyvällä mielellä haluan seksiä

Vierailija
9/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tutkimus koski vanhoja amerikkalaisia pariskuntia.

Ei sitä voi soveltaa nuoriin eikä edes keski-ikäisiin suomalaisiin.

Vierailija
10/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai keski-ikäisiä on suurin osa parisuhteista?

Vierailija
11/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi että jos nainen siivoaa päivällä kotona mies olisi sen aikaa sohvalla? Mies voi olla töissä ja tuoda kotiin leivän. Suurimmassa osassa kotitalouksia Suomessa mies tuo enemmän rahaa kotiin.

Vierailija
12/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, osittain. Kun sumpillaan siivoaa hellän perusteellisesti naisen alapään, niin lisää ja lisää vaaditaan, huoh! Etua itselle siitä, jos ja kun tykkää hiivasta! No onhan sitä toisaalta leivässäkin:)

Vierailija
13/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:49"]Kuka sanoi että jos nainen siivoaa päivällä kotona mies olisi sen aikaa sohvalla? Mies voi olla töissä ja tuoda kotiin leivän. Suurimmassa osassa kotitalouksia Suomessa mies tuo enemmän rahaa kotiin.
[/quote]

Meillä mä saan 500-600enemmän palkkaa käteen kuin mies. Mies välillä siivoaa mun puolesta viikonloppuna tai viikolla jos ehtii mua ennen kotiin. Meillä mies tekee melkeen kaikki muut ruoat paitsi minä teen aina salaatit :)

Vierailija
14/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:49"]

Kuka sanoi että jos nainen siivoaa päivällä kotona mies olisi sen aikaa sohvalla? Mies voi olla töissä ja tuoda kotiin leivän. Suurimmassa osassa kotitalouksia Suomessa mies tuo enemmän rahaa kotiin.

[/quote]

Aika moni nainenkin on päivät töissä. Monessa perheessä myös kulut laitetaan puoliksi eli jos mies tienaa enemmän, ylimääräinen jää miehen käyttöön.

Meillä mies on aina ollut laiska siivoamaan ja iän myötä näyttää laiskistuvan edelleen. Minä käyn myös töissä enkä halua vapaa-aikaani kuluttaa toisen sotkuja siivoten. Olen ratkaissut asian niin, että en enää stressaa sotkusta, siivoan sitten, jos vieraita on tulossa. Jostain syystä ihmisten mielestä vieläkin sotkuinen koti on sama kuin laiska vaimo. Ja jos siivoan, jätän ruuanlaiton ja miehen pyykkien pesemisen väliin helpottaakseni urakkaa.

Vierailija
15/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko saada linkin tohon tutkimukseen, jos joku olisi sen lukenut.

Vierailija
16/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:02"]

[/quote]

Ei joka proseminaariesitelmään kannata suhtautua otsa kurtussa! Todennäköisesti täyttä potaskaa!

Vierailija
17/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:02"]

[/quote]

Ei joka proseminaariesitelmään kannata suhtautua otsa kurtussa! Todennäköisesti täyttä potaskaa!

[/quote]

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1418269350748.html

Täyttä potaskaahan se onkin,mutta nyt miehet voivat suu vaahdossa puolustella sikailuaan sillä,että se on todistetusti seksikästä ja varma tapa saada piparia :)

Vierailija
18/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkijat huomauttavat, että koska tutkimus tehtiin vanhemmille pareille, se ei välttämättä päde enää parikymppisten suhteisiin, koska sukupuoliroolit ovat muuttuneet niin paljon viime vuosien aikana."

Näin. Mutta, jos joku mies nyt haluaa tähän tutkimukseen vedoten lopettaa kotityöt, niin itsepä vastaa seurauksista. =D

Vierailija
19/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka siivoavat kotona ovat väsyneitä ja kiukkuisia ja käyvät siksi huorissa.

Vierailija
20/63 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pyysi linkkiä tutkimukseen,niin nää pöljät laittaa lehtiartikkelin :D